En liten Lykkespire gror <3

18+5

I går kom de to eldste hjem med det første antrekket kjøpt til Lille i magen noen sinne *rørt* De var så opprømte beggeto. Tok opp ett og ett plagg om gangen. Strømper, boddy med påskriften jeg er ny her, og sparkebukse med bein. :D Utrolig søtt gjort, og utrolig søtt antrekk. I str 68 :p

Ellers så har jeg i dag UTEN og rådspurt meg med mannen på eget initiativ bestilt meg søskenvogn, og babybag til.
Den er til reiser, og skal ligge i bilen min.
Babyjogger city mini gt med babyjogger compact bag. Ville egentlig ha en vogn som ble liten sammenlagt og kunne vendes begge veier. Men dem er ikke små nok til en overkommelig pris! :eek:
Kom over et tilbud i dag jeg ikke kunne la gå i fra meg :D:p
Da er det bare, og begynne å selge unna litt av vognparken. Får jo ikke brukt dem alle. Beholder 1-2 favoritter som jeg vil ha når jeg, og mannen triller vær vår vogn. Eller jeg bare skal ha med meg 1 ;)

Ellers så sparkes det i magen som bare det :D Begynte, og merke det bra i juleferien utrolig betryggende :p

-Lykkespire
 
18+5

I går kom de to eldste hjem med det første antrekket kjøpt til Lille i magen noen sinne *rørt* De var så opprømte beggeto. Tok opp ett og ett plagg om gangen. Strømper, boddy med påskriften jeg er ny her, og sparkebukse med bein. :D Utrolig søtt gjort, og utrolig søtt antrekk. I str 68 [emoji14]

Ellers så har jeg i dag UTEN og rådspurt meg med mannen på eget initiativ bestilt meg søskenvogn, og babybag til.
Den er til reiser, og skal ligge i bilen min.
Babyjogger city mini gt med babyjogger compact bag. Ville egentlig ha en vogn som ble liten sammenlagt og kunne vendes begge veier. Men dem er ikke små nok til en overkommelig pris! :eek:
Kom over et tilbud i dag jeg ikke kunne la gå i fra meg :D:p
Da er det bare, og begynne å selge unna litt av vognparken. Får jo ikke brukt dem alle. Beholder 1-2 favoritter som jeg vil ha når jeg, og mannen triller vær vår vogn. Eller jeg bare skal ha med meg 1 ;)

Ellers så sparkes det i magen som bare det :D Begynte, og merke det bra i juleferien utrolig betryggende [emoji14]

-Lykkespire
Er det ikke deilig å kjenne liv? Det er så utrolig godt å ha noe helt konkret som tegn på at ting er bra.

Og så herlige søsken. [emoji173]
 
Helt enig :D

Har dere våre på 3D/4D UL vert svangerskap?
Nei, jeg og eksmannen var med nummer fire. Men da hadde jeg morkaken foran, så bildene ble ikke så fine som de kunne blitt. Denne gangen vil vi (eller jeg da, skal være ærlig på det) bare fordi vi ikke fikk noen bilder på OUL. [emoji57]
 
Nei, jeg og eksmannen var med nummer fire. Men da hadde jeg morkaken foran, så bildene ble ikke så fine som de kunne blitt. Denne gangen vil vi (eller jeg da, skal være ærlig på det) bare fordi vi ikke fikk noen bilder på OUL. [emoji57]

Frister her også da vi ikke har fått et bra bilde så langt :eek:
Det som gjør at jeg holder igjen er prisen er vond og forsvare når vi ikke har våre med de andre :(
 
Frister her også da vi ikke har fått et bra bilde så langt :eek:
Det som gjør at jeg holder igjen er prisen er vond og forsvare når vi ikke har våre med de andre :(
Prisen er vond ja, 1500kr må vi ut med. At vi ikke var på 3D med hun forrige tar jeg ikke så tungt, der fikk vi fine bilder på OUL (og flere kontroller med UL på grunn av nyreproblemer).
 
19+4 i følge Oul...

I dag er sparkene/bevegelsene plutselig lenger oppe :) Kjendte dem i hånda, og kunne se det godt på utsiden av magen.
Rett under belte kanten/navlen :p
Måtte bare huske, og skrive det ned :D

-Lykkespire<3
 
19+4

I dag strålte 3 åringen når hun fikk legge øre inntil å kjenne liv fra Lille i magen :D
Hun var SÅ stolt, og sa til pappaen at det var et hardt spark med det gjorde ikke vondt, også hørte hun at babyen laget lyd i følge henne selv hehe :p Hadde ikke hjerte til, og si at det sikkert var mammas mage lyder ;)

Ellers så har jeg jo klart, og trappe ned på hun på 16 mnd nattlige amminger, og i dag tok jeg opp kampen med, og få henne til å sovne i egen seng. Tok en evighet, og hun protesterte høylytt. Men ikke konstant. Det ble flere natta sanger, og jeg gikk ikke ut av rommer før de begge var sovnet.
Har bange anelser for når hun våkner igjen, men jeg får bare bruke helgen, og de neste dagene på dette. Jeg trenger dette nå. Magen min vokser, og jeg har gruet meg til dette. Det er bedre, og bare hoppe i det. Det må bli gjort før neste kommer til verden ;)

-Lykkespire<3
 
19+4

I dag strålte 3 åringen når hun fikk legge øre inntil å kjenne liv fra Lille i magen :D
Hun var SÅ stolt, og sa til pappaen at det var et hardt spark med det gjorde ikke vondt, også hørte hun at babyen laget lyd i følge henne selv hehe :p Hadde ikke hjerte til, og si at det sikkert var mammas mage lyder ;)

Ellers så har jeg jo klart, og trappe ned på hun på 16 mnd nattlige amminger, og i dag tok jeg opp kampen med, og få henne til å sovne i egen seng. Tok en evighet, og hun protesterte høylytt. Men ikke konstant. Det ble flere natta sanger, og jeg gikk ikke ut av rommer før de begge var sovnet.
Har bange anelser for når hun våkner igjen, men jeg får bare bruke helgen, og de neste dagene på dette. Jeg trenger dette nå. Magen min vokser, og jeg har gruet meg til dette. Det er bedre, og bare hoppe i det. Det må bli gjort før neste kommer til verden ;)

-Lykkespire<3
Kampen blir litt mindre for hver dag som går. Heier på deg. Med nr 2 til jeg tiden som motivasjon. For det føltes så uendelig lenge. Det holdt motivasjonen oppe. Ble bedre for hver kveld som gikk.

En venninn av meg kjøpte en ku klokke på internett som viser om kuen er våken eller sover. Det hjalp henne til at barnet skulle sove hele natten i sengen.
 
Tusentakk for god oppmuntring, og tips ;)

Hun sovnet såååå greit i går, og fort.
Men så bråvoknet hun av bråk ute 1time etter, og klarte ikke å finne roen etterpå. Måtte til slutt ta henne med ned i stua. Jeg, og Mannen hadde bytta på, og være der hos henne.
Hun sovnet til slutt utmattet mellom oss på sofaen og jeg bar henne opp i senga hennes hvor hun sov fra kl.00.00 til kl.08.18 UTEN og våkne :D
Det er jo virkelig på god vei nå da tenker jeg :p Og det lettet SÅ mye av arbeidet at Mannen selv tok initiativ til, og bli med på prosessen. Og han er faktisk syk :) Så det ble en virkelig god natt på oss begge i natt. Eller ALLE 4 faktisk :D

-Lykkespire<3
 
:Heartred21+0 (28/01-2018).

Tenk at nå i kveld fikk 2.eldste lov til, og kjenne dult fra at du flyttet deg, og flere spark.
Hun holdt med hånda, og lå inntil magen med kinnet:love7Hun var så stolt:Heartbigred
Er herlig, og kunne dele sånne fine øyeblikk med noen som bryr seg når de skjer:love017

-Lykkespire<3
 
21+5

Til termin dato = 18 uker (130 dager).

Tiden går fortsatt ikke fort :eek:
Men nå går det jo mot vår, og da tipper jeg det endrer seg fort :p
I dag er det fredag, og jeg kjenner at det skal bli godt med helg. Har medesiner som må hentes på apoteket, men er ikke helt i form til og dra med meg to små ut alene i dag. Sliten, og vondt i hodet for 2.dag på rad...Kan ha litt med mangel på medesiner også...

Minste er lagt for dupp, og 3 åringen ligger tett inntil meg og ser på Daniel Tiger som skal bli storebror ;) :D

-Lykkespire<3
 
23+0

De siste dagene har jeg hatt mye kynnere, og følt at jeg ikke får nok luft :eek:
Da blir jeg for sliten.
Når hun på 18 mnd i tilegg sliter med og sovne etter hun er lagt, og er urolig når hun endelig har sovnet tar det også på.
Og jeg kan ikke for mitt bare liv forstå hvorfor mannen si lynte er så kort?

Han sovner straks ungene er i seng, våkner på sofaen, og går rett i seng og sover videre. Jeg blir utrolig ensom av, og alltid føle at ALLE dager er like. Meg "alene" med en snorkende mann på siden av meg straks de to små sover. Ukedager, og helger er identiske straks de to små sover enten de store er hjemme eller ei :(
Ingen tid for å være kjæreste her i gården.

Nå skal jeg legge minste, for vi skal avgårde i Morsdag i dag, og hun må ikke sovne i bilen ut ;)

Svangerskapskontroll i morgen, og UL uka etter ;)

-Lykkespire
 
Slitsomme greier. Her er det mannen som legger lille, og som tar henne om/når hun våkner i løpet av kvelden. Han sitter for det meste på TV-stua på kveldene da, der klarer ikke jeg å sitte, for sofaen der inne er ikke god for bekkenet mitt. Så, ensomme kvelder her også. [emoji57]

Jeg håper våren hjelper på både det ene og det andre, om ikke annet at litt mer lys hjelper på humøret mitt.
 
Slitsomme greier. Her er det mannen som legger lille, og som tar henne om/når hun våkner i løpet av kvelden. Han sitter for det meste på TV-stua på kveldene da, der klarer ikke jeg å sitte, for sofaen der inne er ikke god for bekkenet mitt. Så, ensomme kvelder her også. [emoji57]

Jeg håper våren hjelper på både det ene og det andre, om ikke annet at litt mer lys hjelper på humøret mitt.

Krysser fingrene for oss begge :D
Lengter såååå etter vår :p
 
Jeg har til nå kjøpt lite, men noe klær :)
Body 4 stk str 50 lang arm.

Body 5 stk str 56 lang arm.

Body 4 stk str 62 lang arm.

Body 6 stk str 68 lang arm.

Jeg foretrekker med lang arm...;)


Pysj 2 stk str 50/56 med bein, og bleie åpning med knapper ned over foten.


Fra Svigermor

Hentesettet med lue, og strømper. Og en blå singel strikkejakke :) Kom i posten 15.03.2018 :D

Ellers har jeg kjøpt inn ny søskenvogn, og reiseseng. Og jeg har bedside crib klar :)

Må nok ha nok en babycaller,ny babysafe, også får jeg se hva som dukker opp etter behov.
Må gå igjennom klær som er etter de to minste. Tviler på om det er særlig som er fint på en Lillebror :p Jeg får se ;)

Det er bare jeg som har kjøpt inn da jeg har våre alene. Ventet så lenge jeg kunne, og hadde sagt jeg ville feire med mannen.
Men han tar aldri initiativ til babyshopping og da gikk jeg like greit alene. Det skal være kos, og lyst betont :D



Lykkespire<3
 
29.03.2018 (29+4)

Og snuppa på 19 mnd har ikke spurt etter puppen en eneste gang :eek: Vi har bare storkosa oss ute på dagstur på hytta i hele dag fra 12.30 til vi drog hjem med hurtigbåt inn med hurtigbåten kl.12.00 hjem med hurtigbåten 20.15 :p
Blir spennende, og se om hun har sluttet. Eller om hun vil ha pupp i morgen. Jeg lar henne styre det :)

Vi har grilla hos Onkel, og de i mens vi satt ute i sola. Og ungene lekte godt i den store hagen som er som en lekeplass :D
Med mye gøy, og ta seg til :p
Gikk inn for komlemiddag, og når vi kom hjem var det tannpuss, og i seng. De var kaputt da de er vant med leggetid kl.19.00 :p Det ble kl.21.30 i dag. Minste sov 1.5t ute i vogna etter vi kom frem på hytta da :)
Dermed var hun på overtid da også. Pleier og legges for dupp 11.00 eller senest 12.00 :)
Ååååååå for en fantastisk dag vi har ikke kosa oss så mye på leeeeeeeeenge. Så utrolig godt med soooooooooool og timesvis ute i godt selskap :D :D

Lykkespire <3

High on life :D
 
30.03.2018 (29+5).

Det første Minste spurte om når hun våknet siste gang kl.07.30 var pupp:p
Da var ikke puppen glemt bort helt enda til tross, for ingen amming i hele går ;)
Nå spiser begge de to små frokost :D
Vi skal ut, og sanke ved i dag :)
Mannen skulle gjøre det i mens vi var på hytta i går, men som vanlig blir det ikke som han "planlegger".
Jeg tenkte at når jeg tar med meg barna hele dagen så får han slappet av, og sovet ut litt til vi kommer hjem. Da kommer han for en kvelds skuld til, og være våken for meg.
Men neida tror du ikke han sovnet fra meg med en gang i går også :(
Vi fikk stjålet til oss en liten runde i går da, på morningen...
Men når mine små begynner og rope på Mamma så gikk den fløyten for min del :eek:
TYPISK:hungover: etter tørke i ukesvis:banghead:

Lykkespire <3
 
30.03.2018 (29+5).

Det første Minste spurte om når hun våknet siste gang kl.07.30 var pupp:p
Da var ikke puppen glemt bort helt enda til tross, for ingen amming i hele går ;)
Nå spiser begge de to små frokost :D
Vi skal ut, og sanke ved i dag :)
Mannen skulle gjøre det i mens vi var på hytta i går, men som vanlig blir det ikke som han "planlegger".
Jeg tenkte at når jeg tar med meg barna hele dagen så får han slappet av, og sovet ut litt til vi kommer hjem. Da kommer han for en kvelds skuld til, og være våken for meg.
Men neida tror du ikke han sovnet fra meg med en gang i går også :(
Vi fikk stjålet til oss en liten runde i går da, på morningen...
Men når mine små begynner og rope på Mamma så gikk den fløyten for min del :eek:
TYPISK:hungover: etter tørke i ukesvis:banghead:

Lykkespire <3

Hender vesla spør om pupp enda faktisk, og jeg tilbyr henne når hun spør. Men det virker ikke som om hun husker teknikken lengre.

Høres jo ut som om Minste kanskje avvenner seg seg litt, eventuelt så har hun bare en periode med litt mindre interesse.

Mannen her i gården har vært forkjølet i en uke, og har lagt seg klokka 19, sammen med vesla. Så jeg sitter nede alene da, kanskje er jeg heldig og få selskap av en av de to eldste noen timer. Det er nesten så man blir deprimert.
 
Hender vesla spør om pupp enda faktisk, og jeg tilbyr henne når hun spør. Men det virker ikke som om hun husker teknikken lengre.

Høres jo ut som om Minste kanskje avvenner seg seg litt, eventuelt så har hun bare en periode med litt mindre interesse.

Mannen her i gården har vært forkjølet i en uke, og har lagt seg klokka 19, sammen med vesla. Så jeg sitter nede alene da, kanskje er jeg heldig og få selskap av en av de to eldste noen timer. Det er nesten så man blir deprimert.

Ja forstår hva du mener. Det er mere regelen at mannen sovner når de to minste er i seng en unntaket :eek:
Og den dagene han kanskje IKKE hadde sovnet som i dag. Holder de to små det gående med babbling. Vi må bytte på, og gå inn å få dem. For, og be dem legge seg ned :(
 
Back
Topp