Du vet du er gravid når...

Når man bøyer seg ned og ikke klarer å puste når man skal hjelpe gutten med skiskoene.
 
Når man må stå på tå og legge magen på vasken/benken på badet for å komme nærme nok speilet når man skal sminke seg:confused013
Ikke like enkelt med magen i veien altså laughing6
 
Når man må stå på tå og legge magen på vasken/benken på badet for å komme nærme nok speilet når man skal sminke seg:confused013
Ikke like enkelt med magen i veien altså laughing6
Hahah, sant det!! [emoji23] har seriøst begynt å vurdere om jeg må henge opp et speil en annen plass, for jeg ser ikke skikkelig når jeg skal sminke meg lenger [emoji28]
 
...når folk plutselig synes det er helt innafor å ta på kroppen din[emoji19]
 
Når tålmodigheten er helt borte og du ikke klarer å holde tilbake sinnet lengre...
 
Når du drømmer at du føder på badet og kattene dine er jordmødre....hadde mitt svare strev med å holde dem borte i natt da de insisterte på å "vaske" henne...glad da jeg våkna ja.
 
Når du trener katten med å stå med framføttene oppe på lårene dine slik at du kan kose med han eller la han stå på en stol og ha framføttene oppå magen for å gi han et kyss [emoji23]
 
Når du tror at du er forberedt på alle forandringene som følger med men blir satt ut av oppdagelsen over de første strekkmerkene som dukket opp over natta[emoji19]
 
Eller når du hele tiden har prøvd å være positiv til tross for alle plagene og når et punkt i svangerskapet hvor du er for sliten og tappet for energi (av å ha vondt og være plaget av både det ene og det andre) til å si til deg selv at «dette er bare midlertidig»[emoji28]
 
Back
Topp