Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff, her gratulerte jeg deg nettopp i en tråd, også ser jeg denne like etterpå.. Masse, masse god bedring! Heldigvis er du i gode hender når du blir lagt inn og får hjelp![]()
Hvordan går det med deh?
Får intravenøst, men slipper innleggelse da det fortsatt er veldig tidlig i sv.skapet. Tok TUL i dag, men hun klarte ikke å se foster.
Får bare vente å se om noen uker. Får tett oppfølging pga stoffskifte sykdom, og hyperemesis.
Får vel TUL hver uke framover.. Til de er fornøyde med verdiene osv.
Håper bare spiren vokser til ordentlig. Var så tungt å høre at det var såpass tidlig, når min siste mens var 30.11.
Sånn er det noen ganger.. Gravid er jeg uansett. Kan jo hente at hun kjerringa var dårlig også. Likte henne ikke i det hele tatt. Hard hendt og «fort gjort» kinda bitch. Er ikke fan av de..
Sykepleieren var bare super søt og varm i forhold. Synd legene skal være så arrogante og hovne. Vi er jo sårbare i denne fasen av graviditeten, og det burde dem ta hensyn til..
Skal inn igjen i morgen å få 3 l væske intravenøst. Æsj.. Mange venefloner, og inn og ut av sykehuset. Huff, mister sånn motivasjonen [emoji33]