Jubeltråd :)

Jubler for snill samboer som kjøpte med kiwi og eple fra butikken som han serverte meg på sofaen. [emoji173] Små gleder i livet [emoji173]

Er sååå utrolig glad for den nye sjefen min [emoji173]️ Hun er altså så god og forståelsesfull, og ikke sur i det hele tatt. Jeg føler meg jo kjempetåpelig som begynte i ny jobb der 2 januar, og etter 4 dager nå er sykemeldt 100% ut måneden. Men fytti så snill hun er, det gjør virkelig alt mye enklere for meg. Sammenlignet med gamle sjefen er det som natt og dag, da hun ble sur når jeg kom med sykemelding og sa det passet dårlig da vi var lite folk på jobb.

Er sååå utrolig glad for den nye sjefen min [emoji173]️ Hun er altså så god og forståelsesfull, og ikke sur i det hele tatt. Jeg føler meg jo kjempetåpelig som begynte i ny jobb der 2 januar, og etter 4 dager nå er sykemeldt 100% ut måneden. Men fytti så snill hun er, det gjør virkelig alt mye enklere for meg. Sammenlignet med gamle sjefen er det som natt og dag, da hun ble sur når jeg kom med sykemelding og sa det passet dårlig da vi var lite folk på jobb.
Forståelsesfulle sjefer er gull verdt!

Den gamle sjefen din hørtes jo helt bak mål ut, godt du har en god sjef nå! :)

TUL i dag! Alt er helt perfekt, og det er bare en inni der [emoji14] Hjertet slo som bare det! "Er nok den stressa morra" sa mannen min [emoji23] Ble flyttet tilbake litt, så vipper mellom august og september [emoji85]
Det gjør nok jeg også. Spent å se hva de sier på OUL

Jubler for fin prat på sykehuset og god oppfølgning siden jeg er høyrisiko [emoji108] Albyl-e fra uke 13, revurdering på oul, og jevnlige vekstkontroller fra uke 28 :) Fikk også snike på bøllefrøet i magen, og fikk se MYE bedre bilder enn på tul på tirsdag, og ble ikke satt mer tilbake enn fra 8+4 til 8+2[emoji173]
954bdb634b6ad9dcc834c02bea2b274c.jpg

Jubler for at kvalmen er tilbake for fullt etter etter-jobb-hvilen min idag [emoji322]

Back
Topp