Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LykketilTul idag!! Skrekkblandet fryd, litt over en time til vi starter på den 20 mil lange kjøreturen...
Forståelsesfulle sjefer er gull verdt!Er sååå utrolig glad for den nye sjefen min [emoji173]️ Hun er altså så god og forståelsesfull, og ikke sur i det hele tatt. Jeg føler meg jo kjempetåpelig som begynte i ny jobb der 2 januar, og etter 4 dager nå er sykemeldt 100% ut måneden. Men fytti så snill hun er, det gjør virkelig alt mye enklere for meg. Sammenlignet med gamle sjefen er det som natt og dag, da hun ble sur når jeg kom med sykemelding og sa det passet dårlig da vi var lite folk på jobb.
Er sååå utrolig glad for den nye sjefen min [emoji173]️ Hun er altså så god og forståelsesfull, og ikke sur i det hele tatt. Jeg føler meg jo kjempetåpelig som begynte i ny jobb der 2 januar, og etter 4 dager nå er sykemeldt 100% ut måneden. Men fytti så snill hun er, det gjør virkelig alt mye enklere for meg. Sammenlignet med gamle sjefen er det som natt og dag, da hun ble sur når jeg kom med sykemelding og sa det passet dårlig da vi var lite folk på jobb.
Det gjør nok jeg også. Spent å se hva de sier på OULTUL i dag! Alt er helt perfekt, og det er bare en inni der [emoji14] Hjertet slo som bare det! "Er nok den stressa morra" sa mannen min [emoji23] Ble flyttet tilbake litt, så vipper mellom august og september [emoji85]