5 cm åpning uten rier!

Marihøne9

Glad i forumet
Var nettopp hos jordmor, hun skulle egentlig tøye meg! Men når hun oppdaget at jeg var 5-6 cm åpen, så fikk hun sjokk[emoji85] ungen ligger i ustabilt leie og jeg har mye fostervann, så hun var redd for at vannet skulle gå! Nå ligger jeg hjemme og venter spent på at riene skal komme[emoji3]

Kjenner panikken komme, tenk om det skjer veldig fort? Eller at vannet går og jeg må legge meg rett ned å vente på ambulanse? Jeg har jo tross alt en jente på 1,5år her hjemme[emoji85]

Jeg hadde grisevondt ved forige fødsel og fikk epidural på 5cm!! Nå har jeg bare sterke kynnere[emoji15]

Nå gikk det plutselig opp for meg at jeg snart blir tobarnsmamma[emoji7][emoji24]
 
Oj så spennende masse lykke til :)
 
Oj, da skjøner jeg at det ble spennende ja! :) masse lykke til!
 
Lykke til!
 
Så spennende! Masse lykke til! Gleder meg til å høre fortsettelsen :happy:
 
Jeg hadde det. 2,5t ifra første rie til ungen var ute[emoji12] rekker ikke smertelindring for å si det slik[emoji85]
 
Riene har kommet så smått, så nå henter vi ungen i barnehagen å får levert til tanten sin! Så kjører vi til føden, tar ikke kjangsen på styrtfødsel hjemme[emoji85]
Lykke til!!
 
Lykke til med fødselen! :)
 
Spennende :)
 
Tusen takk til alle! Vi ble sendt hjem igjen fra føden kl 6, da riene ikke var sterke nokk.

Kl 21.15 begynte jeg og få vonde rier og vi kjørte inn igjen, da var det blitt 7-8cm[emoji1303] fikk et rom, og etter 15 min så måtte jeg presse! Pressingen varte i ca 50min, og var helt grusomt!!! Men ut kom en perfekt liten prinsesse som ble født 11 dager før termin[emoji173]️[emoji173]️

Forige fødsel hadde jeg epidural, og det endte i ks.. så dette var en helt annen opplevelse! Intens men fin fødsel[emoji173]️
 
Back
Topp