En liten Lykkespire gror <3

:love01712+6 og sitter, og venter på min 2.TUL time på klinikken. Denne gang fikk Pappaen avspasering, og er med :love017Han skal få se Lille for første gang:Heartred
Grugleder meg pga fosterdiagnostikken, men gjør som sist håper på det beste, og forbereder meg på det verste :eek:

-Lykkespire
 
2.tul er overstått, og det har en grundig undersøkelse av en dyktig mann denne gang.
Tror det gikk ok, og at dette kommer til, og gå bra. Må tilbake igjen om 2 uker pga noe som ikke var som det skulle i eller med livmoren...hinne eller noe..
Baby var aktiv, og perfekt. Men legen likte ikke at livmoren så sånn ut så jeg vet ikke helt hva det skal bety, eller hva det kan føre til. Jeg ble så satt ut at jeg orket ikke å spørre tenkte bare jeg krysser den broen om jeg kommer til den igjen om 2 uker. Kanskje det da har gått seg til :smiley-angelic001

Fikk ikke noen bilder i dag dessverre, og spurte ikke etter da hodet mitt spant fælt.

Var utrolig fint, og se at Lille hadde vokst godt siden sist hvor vi så en bamsemums uten fingre osv.

Jeg, og Pappaen satt bare betatt, og så på 3.Lille Skatten vår :love017:love7

3. TUL om 2 uker, og OUL i begynnelsen av januar :)

-Lykkespire
 
Last edited:
Har våre sammen med min Kjære i 7 år i dag :D Har bare tatt det med ro hjemme.
Jeg er utslitt, og har laget lasagne etter en liten blund på sofaen. Og han er sliten, og ikke i form. Vi tar feiringen igjen siden en dag det passer tenker jeg ;)
Var ikke så lenge siden vi kosa oss på Egon sammen :D
 
13+2 og i 2.trimester :D
Jeg følger selvsagt det Norske ikke utenlandske...
Babyverden sier det er nå, og da forholder jeg meg til det, og ikke APPEN min som ikke er norsk, og sier 14+0 som er på lørdag ;)
Nå spiser jeg frokost med de minste :)
Vet ikke helt hva vi skal ta oss til i dag. Vi er så tette av forskjønnelse, og hoste ;)
Tar det som det kommer tenker jeg :)
Fikk sove litt mere i går da jeg sovnet når minste sov dupp, og på sofaen når jeg skulle se Farmen :p Våknet kl.02.00 når minste ville ha pupp og gikk rett i seng og sov videre i mens jeg ammet :)
Hørte ikke når noen av de store, og mannen gikk i dag en gang :eek: Håper på flere gode dager med søvn. Det trenger både jeg, og mannen VELDIG etter flere mnd uten særlig søvn :(

-Lykkespire<3
 
1.TUL,s termin 13+4 eller 2.TULs termin 14+3

Fikk fosterdiagnostikk papiret i posten i dag, og så der at jeg nå hadde blitt flytta 6 dager frem igjen :eek: Etter, og ha blitt flytta tilbake 12 dager på 1.TUL :eek:
Nå er jeg spendt på 3.TUL,s termin utregning, og OUL :D Håper at den blir på 6.juni eller før (mens termin er 1/6).

-Lykkespire<3
 
13+5 eller 14+4

Var på besøk hos min søster i dag, og fortalte om Lille i magen :p
Tenkte OM noe skulle bli komplisert er det fint, og kunne snakke med henne om det.
Hun ble veldig overrasket, og glad for nyheten. Og spurte om jeg tenkte i guttebanen nå :p Siden jeg har tatt en sånn før i første kull hihi...

Time will tell ;)

-Lykkespire
 
14+0 eller 14+6

Trøtt, kvalm, og i seng omsider klokken 00.54 :facepalm: Sånn går det når jeg sovner på sofaen, blir vekket av minste, og jeg ikke sovner igjen:shifty:
Er litt deilig når det kun er jeg alene i ro og stillhet. Fører med seg litt laken skrekk:wacky:

3.TUL = 2 dager.

OUL = 1 mnd

3.trimester = 3 mnd 2 dager.
 
14+1 eller 15+0

Jubler, for en flott dag i akebakken med Størsta, mellomste, to minste, og Mannen.
Barn, ungdom, og foreldre storkosa seg :D:p
Håper jeg orker en tur i morgen når minste har duppen sin :D 3 åringen har spurt om vi ikke kunne ;)

Ellers er det 3 TUL i morgen kveld.
Er utrolig spent!

-Lykkespire
 
14+2 fant vi ut at vi nå skulle forholde oss til... 2 TUL damer mot 1 mann :p

Lille har vokst siden sist, men hinnen er der enda. Jeg har mest sannsynlig hjerteformet livmor denne gang om det ikke er muskelknute i livmor...Ny UL time om to uker. 2 leger skal diskutere sammen om denne livmora mi. Tror ikke det er noe å være engstelig for å da avlyser de timen min... Håper den er unødvendig vi da ;)

299EE343-C5F6-4A78-808C-6F0A3768915F.jpeg
 
14+6

Ble anbefalt tett oppfølging pga dette veske greiene, og hinnen som kan føre til spontanabort ol. Om jeg fikk kraftig blødning så skulle jeg ta kontakt med en gang. Dem skulle ta meg inn, og se på det. Dem samme to legene som har følgt meg til nå hadde pratet sammen, og søkt mye litteratur rundt dette greiene sammen. Og dem ville følge meg tett opp, og ikke vente helt til uke 19 før neste UL. Dem anbefalte meg sterkt, og komme på 4. TUL 22.desember for å se på utviklingen.

Legen ringte meg i morges...

Babyen vokser som den skal, og det er veldig bra. Men dem beskymrer seg for konsekvensen når baby vokser, og legger press på hinnen, og at vesken som er i et hulrom må ha en plass og forsvinne...Så da er det "bare" og beskymre seg videre, og be om at vi får beholde Lille nurket vårt :Heartred
Det kan ha en sammenheng med blødninger/slim jeg hadde tidligere... at det er igjen rester, og at noe skjedde inni der...

Ble litt kaos i hodet mitt etter samtalen med legen. Jeg hadde håpet på noe mere positivt, og optimistisk :scared001
Får bare ta en dag om gangen...
Jeg minner meg på at jeg ikke har kontroll på dette.
Det som skjer det skjer...
Håper virkelig ikke min/vår vellskapte baby får svi pga noe er galt i/med livmora.
Ber til høyere makter, og krysser alt jeg har for at vi får møte denne lille skatten vår sterk, og fin til termin:love7

-Lykkespire
 
14+6

Ble anbefalt tett oppfølging pga dette veske greiene, og hinnen som kan føre til spontanabort ol. Om jeg fikk kraftig blødning så skulle jeg ta kontakt med en gang. Dem skulle ta meg inn, og se på det. Dem samme to legene som har følgt meg til nå hadde pratet sammen, og søkt mye litteratur rundt dette greiene sammen. Og dem ville følge meg tett opp, og ikke vente helt til uke 19 før neste UL. Dem anbefalte meg sterkt, og komme på 4. TUL 22.desember for å se på utviklingen.

Legen ringte meg i morges...

Babyen vokser som den skal, og det er veldig bra. Men dem beskymrer seg for konsekvensen når baby vokser, og legger press på hinnen, og at vesken som er i et hulrom må ha en plass og forsvinne...Så da er det "bare" og beskymre seg videre, og be om at vi får beholde Lille nurket vårt :Heartred
Det kan ha en sammenheng med blødninger/slim jeg hadde tidligere... at det er igjen rester, og at noe skjedde inni der...

Ble litt kaos i hodet mitt etter samtalen med legen. Jeg hadde håpet på noe mere positivt, og optimistisk :scared001
Får bare ta en dag om gangen...
Jeg minner meg på at jeg ikke har kontroll på dette.
Det som skjer det skjer...
Håper virkelig ikke min/vår vellskapte baby får svi pga noe er galt i/med livmora.
Ber til høyere makter, og krysser alt jeg har for at vi får møte denne lille skatten vår sterk, og fin til termin:love7

-Lykkespire
❤️ Krysser alt jeg har for dere ❤️ Satser på at alt går bra ❤️❤️❤️
 
:Heartred15+0 i dag:Heartred

Fikk sovet fra kl.00.00 til ca kl.09.30 i dag, og det gjorde godt! Mannen tok med seg begge barna ned, ga dem rene bleier, og frokost :D Han sa noe sånn som om han hadde vekket meg ville jeg blitt sur :knegg:
Jøsses han har omsider fått det inn laughing6
Størsta har underholdt litt med, og lese for minste. Og pratet litt med dem begge da:love7

Ellers så har jeg vell i grunnen bare en gave igjen, og kjøpe nå :p

Verre med at ingen er pakket inn :eek: enda...

-Lykkespire<3
 
Kopi fra gårsdagens oppdatering som jeg glemte og legge inn i dagboken min;)

4. TUL (15+6) skulle til *rørt*
Men i dag har tårene sittet veldig løst siden vår 4.TUL. Gledestårer vell, og merke. Tror dere ikke at hinnen, hulrommet, og vesken som var til stor beskymring er nesten helt borte :D
Endelig kan vi senke skuldrene, for legen så at baby ikke er til noen fare for hinnene som er igjen. Og de har minsket så MYE at det er ikke noe, og frykte. Baby ble målt nøye igjen, og det stemmer på en prikk med 15+6 i dag :D
Nå skal vi bare nyte, og la folk få vite etter tur, og orden at vi venter vårt 6.gull til familien :p:D De nermeste får vite via UL bilder på julaften resten, får jeg sende melding/ringe før Mor\Søsken/Svigrinne får røper meg/Oss.

Til og med magen føler jeg kom stolt frem etter positive, og oppløftende nyheter :D
Så utrolig godt var det:p

Gledelig jul ALLE sammen!
Fra en veldig lettet Lykkespire<3
 
16+0 i dag, og i går fikk Svigers og 3 åringen vite om lille i magen :D
Da hadde hun plutselig en baby der hun også :eek: Og faren :eek:
Jajja hehe skal ikke være helt lett :p

Svigers kom fort med spørsmål om vi viste hva det ble, og det var jeg forberedt på.
Og sa at det spiller ingen rolle oppi alt vi har våre igjennom. Viste jo ikke en gang om jeg ville klare, og bære frem :(
Men jeg sa at jeg har en gutte følelse, men vi skal ikke vite hva det blir :)

Det vil jeg, men ikke mannen så...OM jeg trumfer igjennom med og vite så skal han få velge om det skal deles eller holdes mellom oss. Jeg spurte nemlig på 4.tul, men han Legen kunne ikke si det 100% sikkert så da ville vi ikke vite :)

Lykkespire<3
 
16+0 i dag, og i går fikk Svigers og 3 åringen vite om lille i magen :D
Da hadde hun plutselig en baby der hun også :eek: Og faren :eek:
Jajja hehe skal ikke være helt lett :p

Svigers kom fort med spørsmål om vi viste hva det ble, og det var jeg forberedt på.
Og sa at det spiller ingen rolle oppi alt vi har våre igjennom. Viste jo ikke en gang om jeg ville klare, og bære frem :(
Men jeg sa at jeg har en gutte følelse, men vi skal ikke vite hva det blir :)

Det vil jeg, men ikke mannen så...OM jeg trumfer igjennom med og vite så skal han få velge om det skal deles eller holdes mellom oss. Jeg spurte nemlig på 4.tul, men han Legen kunne ikke si det 100% sikkert så da ville vi ikke vite :)

Lykkespire<3

Så spennende at dere ikke vil vite kjønn!
Vi klarte ikke det, så her kommer en liten gutt ❤️
Det var spesielt viktig for storesøster på 4 å vite hva som kommer
 
Flott, og nøye OUL vell utført av favoritt dama mi på kvinne klinikken i dag :D
Hun er alltid så flink, og imøtekommende at det er en fryd når vi havner på hennes vakt :p

Det var bare meg, og mannen i dag. Men når han hørte hvor skuffet 3 åringen vår ble av at hun måtte være hos Besteforeldre i steden, for med oss, for å se om det var jente, eller gutt (hennes ord). Spurte han om vi ikke skulle ta med oss henne på vekst estimering 24+1. Da blir det sånn ;) Det ble 3 åringen VELDIG glad for å høre i dag. Hun har nemlig sagt til alle at hun tror det blir jente, i mens Sarah fra vår åpne barnehage tror det er gutt. Dermed har hun bestemt seg for at hun vil være med, og finne ut av dette i februar :hilarious: Ikke at jeg tror hun forstår hvor dårlig en UL er :shy:
Ble satt tilbake 1 dag fra TUL termin...
Ny termin 13.juni 2018...
Jeg kan legge til min 7 dager der, for jeg går ALLTID over termin :banghead:
Da blir det 20. eller 21. juni. Mine foreldre drar på ferie 23.juni...

Ble ikke gode bilder i dag heller... 3D ga hun opp pga morkaken var i veien, og bildet jeg ville ha av hele Skatten vår ble ikke tatt med. De vi fikk var veldig mørke. Og kun av hodet ned til magen... Men allikevel 200kr takk for bildene...
Har IKKE flaksen med oss vi når UL-bilder blir tatt:wtf: Men 18 cm lang i følge leggbeinet :)

Lille hemlighet :love017 18+2 etter OUL!

DECCA574-A0F8-4BB7-9FC1-2D289252E8CF.jpeg

-Lykkespiren<3:happy093
 
Flott, og nøye OUL vell utført av favoritt dama mi på kvinne klinikken i dag :D
Hun er alltid så flink, og imøtekommende at det er en fryd når vi havner på hennes vakt :p

Det var bare meg, og mannen i dag. Men når han hørte hvor skuffet 3 åringen vår ble av at hun måtte være hos Besteforeldre i steden, for med oss, for å se om det var jente, eller gutt (hennes ord). Spurte han om vi ikke skulle ta med oss henne på vekst estimering 24+1. Da blir det sånn ;) Det ble 3 åringen VELDIG glad for å høre i dag. Hun har nemlig sagt til alle at hun tror det blir jente, i mens Sarah fra vår åpne barnehage tror det er gutt. Dermed har hun bestemt seg for at hun vil være med, og finne ut av dette i februar :hilarious: Ikke at jeg tror hun forstår hvor dårlig en UL er :shy:
Ble satt tilbake 1 dag fra TUL termin...
Ny termin 13.juni 2018...
Jeg kan legge til min 7 dager der, for jeg går ALLTID over termin :banghead:
Da blir det 20. eller 21. juni. Mine foreldre drar på ferie 23.juni...

Ble ikke gode bilder i dag heller... 3D ga hun opp pga morkaken var i veien, og bildet jeg ville ha av hele Skatten vår ble ikke tatt med. De vi fikk var veldig mørke. Og kun av hodet ned til magen... Men allikevel 200kr takk for bildene...
Har IKKE flaksen med oss vi når UL-bilder blir tatt:wtf: Men 18 cm lang i følge leggbeinet :)

Lille hemlighet :love017 18+2 etter OUL!

Vis vedlegget 240379

-Lykkespiren<3:happy093
Herlig❤️
 
Så herlig med vel overstått OUL, og ekstra godt når en får noen som er flinke både med hva de gjør og med folk. :)
 
Back
Topp