God morgenGod morgen alle sammen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen alle sammen!
God dagGod morgen![]()
Det er veldig viktig mer rett utstyr! Så derfor ble det ski og skisko på snuppa nå og ikke slik man setter på vinterskoene.
Så bra[emoji4]Det ble veldig vellykka men helt klart at lista må til![]()
Blir det ikke ofte slik?Ja, litt senere ut enn planlagt, men på plass på jobb nå i alle fall.
Takk, det samme til deg[emoji4]Titter innom for å ønske dere en strålende mandag i kulden![]()
Ikke sant, så håpløst.Jo dope meg litt men blir så dårlig av det
Det stemmer, og tar bort skigleden før unga får prøvd seg.De man setter på skoene er jo håpløse[emoji13]
Jeg også. Er bare oppi hodet mitt nå hvordan den skal se ut så [emoji23] Eller. Resten er jo oppskrift daKurt. Gleder meg til å se![]()
Ja. Kjenner også den innimellomBlir helt tullete i hodet om jeg sover på dagen![]()
Haha ja [emoji14] Jeg er det gitt. Fikk jammen gul tannbørste til jul også. [emoji23]Skikkelig påskejente du[emoji28]
Jo. Det tar alltid litt lenger tid. Å lage eggemuffins tar litt mer tid enn jeg hadde tenkt. At toåringen ville spise sin hjemme var ikke beregnet og tok lenger tid enn å smøre matpakker til de andre. Å pusse tenner, ta medisin, fikse hår, lufte hund.... Ja. Men de fikk spise på skolen, lillemor levert med en god kos o bhg, mannen dro tidlig så han har full dag 15 og kan hente dem, eldste har spilletime 1320, fem min etter siste skoletime og går deretter hjem, og jeg skal jobbe til åtte eller deromkringBlir det ikke ofte slik?
Sjeldent det går som jeg tenker om morgenen også, og jeg har bare en to åring. Ikke andre barn og hund.Jo. Det tar alltid litt lenger tid. Å lage eggemuffins tar litt mer tid enn jeg hadde tenkt. At toåringen ville spise sin hjemme var ikke beregnet og tok lenger tid enn å smøre matpakker til de andre. Å pusse tenner, ta medisin, fikse hår, lufte hund.... Ja. Men de fikk spise på skolen, lillemor levert med en god kos o bhg, mannen dro tidlig så han har full dag 15 og kan hente dem, eldste har spilletime 1320, fem min etter siste skoletime og går deretter hjem, og jeg skal jobbe til åtte eller deromkring
Ja. Det er en kabal. Men heldigvis bare frem til vinterferien, uke 8. Det er ikke så lenge. Tenker jeg. I bhg var responsen "varer det så lenge".Sjeldent det går som jeg tenker om morgenen også, og jeg har bare en to åring. Ikke andre barn og hund.
Godt det bare er en liten periode nå med årsoppgjør. Litt av en kabal og få til å gå opp med henting, levering og aktiviteter ellers[emoji28]
De er det.De man setter på skoene er jo håpløse[emoji13]
Sånn er det av og til
Kjedeligste jeg vet er å måtte begynne på nytt fordi jeg etter noen cm rundt og rundt innser at det et vridd... At jeg strikker en spiral. Fordi jeg var uheldig når jeg tok første maske på første pinne etter opplegg og det var vridd. Derfor strikker jeg gjerne frem og tilbake et par pinner så det er lettere å se at det blir rett. For jeg har begynt på nytt litt for ofte.
Uff ja[emoji20] håper du er godt igang igjen nå!
Veldig lurt ja. Veldig kjedelig å ha kommet langt....og oppdage det. Been there, done that. Sjekket sidenJeg leste i en oppskrift at man måtte passe på det, så jeg sjekker det flere ganger iløpet av de første rundene. Tenkte ikke over hvorfor, men jeg skjønner jo må at det er lurt ^^
Greit å tenke på det på den måten. Ellers kan det sikkert føkes litt uoverkommelig. Og noen uker på vinteren går jo greit, kunne vært noen uker nå og da hele året.Ja. Det er en kabal. Men heldigvis bare frem til vinterferien, uke 8. Det er ikke så lenge. Tenker jeg. I bhg var responsen "varer det så lenge".
Men ja, det gjør det. Men dette er jo bare noen uker på vinteren
Det skal jo ikke være sånn
Men kan du prøve p-piller da?