Skravletråd Januar

Er sånn. Og vanlig smertestillende har veldig lite effekt. Har kasta opp av smertene og blir skikkelig dårlig de to-tre første dagene. Begynner alltid dagen før jeg får mensen så det er aldri tvil om når den er på vei :p

Jepp. Er sjekka. Flere ganger :p alt ser supert ut der inni heldigvis. Ble sjekka siden vi ikke ble gravide på tre år og vi har i familiehistorikk med å slite med å bli gravide.

Det skal jo ikke være sånn :(
Men kan du prøve p-piller da?

Nææh fylle på bryn . Permanent make up

Aah. Det har jeg og lyst å gjøre. Slippe å fylle inn farge. Har nok brynhår, men orker sjelden å fylle inn de nå når jeg ikke jobber. Kun om jeg skal ut :p

Kan du brodere og? Imponert!
Jeg går med en drøm om å brodere og montere bunader til jentene mine innen de konfimeres.

Broderer bilder ja, ikke frihånd. Må ha mønster. Jeg pleier å brodere bilder til bryllup og ellers om det skulle være noe spesielt :)

Ikke strikker slikt som mønster med flere farger eller genser?

I den størrelsen. Den kjolen jeg har begynt på er I størrelse 1 år, og det blir det største jeg har prøvd meg på. Til nå har jeg kun laget luer ^^

Har gjort det flere ganger, og det går helt fint vanligvis. Var bare maks uheldig denne gangen :(
Sånn er det av og til

Kjedeligste jeg vet er å måtte begynne på nytt fordi jeg etter noen cm rundt og rundt innser at det et vridd... At jeg strikker en spiral. Fordi jeg var uheldig når jeg tok første maske på første pinne etter opplegg og det var vridd. Derfor strikker jeg gjerne frem og tilbake et par pinner så det er lettere å se at det blir rett. For jeg har begynt på nytt litt for ofte.

Liker gult ja.

Gule pinner, gul maskemarkør og ett gult sikksakkskjørt på pinnene. :)
09abcb78882c11c9cedc4dfe606344dc.jpg

Skikkelig påskejente du[emoji28]

Nye barnerommet er halvveis ferdig! [emoji173]️ Ibo har fått duplokrok, og den har hun allerede testet [emoji173]️ hun likte godt å være med på p sette opp senga til babyen og pakke opp bilsetet [emoji173]️ Setter ikke opp vogndelen helt enda, og den skal Ibo også få være med å sette opp [emoji173]️

Så herlig det falt i smak[emoji173]️

Det var...smart! Hvorfor har ikke jeg tenkt på det [emoji15][emoji848][emoji848] fikk pannekake-stekepanne til jul og den er knallkjekk. Men med to ville jeg to i tillegg spart halve tiden :p

Det er veldig smart[emoji1]
Slipper barna å vente så lenge på flere om de spiser mens du steker[emoji2]

Jentungen har to senger på rommet sitt. Sprinkel og junior. Planen var å få ut sprinkelsenga og ordne opp litt der med himmelseng jeg skal ordne, og lyslenke inni i led. Sengeslange har jeg sydd og den er hun god venn med allerede.

Men så mye som hun hopper og styrer i senga, ser jeg ikke at sprinkelsenga forsvinner med det første.

Kjøper ikke ny til lillesøster når hun vokser ut av bed side criben og bagdelen på vogna. Så da må den faktisk bare ut.

Alltid greit å ha de i sprinkelseng så sant de ikke har begynt å klatre ut[emoji4]

Back
Topp