Titter innom for å ønske dere en strålende mandag i kulden![]()
Takl det samme til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er sånn. Og vanlig smertestillende har veldig lite effekt. Har kasta opp av smertene og blir skikkelig dårlig de to-tre første dagene. Begynner alltid dagen før jeg får mensen så det er aldri tvil om når den er på vei
Jepp. Er sjekka. Flere gangeralt ser supert ut der inni heldigvis. Ble sjekka siden vi ikke ble gravide på tre år og vi har i familiehistorikk med å slite med å bli gravide.
Nææh fylle på bryn . Permanent make up
Vis vedlegget 240272 Åhhhh frøkna som elsker Nemo
Kan du brodere og? Imponert!
Jeg går med en drøm om å brodere og montere bunader til jentene mine innen de konfimeres.
Ikke strikker slikt som mønster med flere farger eller genser?
Aah. Det har jeg og lyst å gjøre. Slippe å fylle inn farge. Har nok brynhår, men orker sjelden å fylle inn de nå når jeg ikke jobber. Kun om jeg skal ut![]()
Mhm veldig greit .Hun hadde sikkert elska den [emoji16]
Vil ha belte øverst på den som går innHvorfor velger du å ha den dobbelt så lang?
Duppe når baby dupper da? Kunne sovet lengre kjenner jeg. Men da sliter jeg vel senere gittHvile høres bra ut. Trøtt jeg og. Fikk ikke sove i natt. Kunne ikke stå opp igjen heller, var jo trøtt. Bleh.
Vil ha belte øverst på den som går innRøffe den litt opp [emoji39]
Duppe når baby dupper da? Kunne sovet lengre kjenner jeg. Men da sliter jeg vel senere gitt
Sånn er det av og tilHar gjort det flere ganger, og det går helt fint vanligvis. Var bare maks uheldig denne gangen![]()
Liker gult ja.
Gule pinner, gul maskemarkør og ett gult sikksakkskjørt på pinnene.![]()
![]()
Her er ikke så kaldt lenger, i alle fall ikke de første dagene denne uka.Titter innom for å ønske dere en strålende mandag i kulden![]()
Nye barnerommet er halvveis ferdig! [emoji173]️ Ibo har fått duplokrok, og den har hun allerede testet [emoji173]️ hun likte godt å være med på p sette opp senga til babyen og pakke opp bilsetet [emoji173]️ Setter ikke opp vogndelen helt enda, og den skal Ibo også få være med å sette opp [emoji173]️
Det var...smart! Hvorfor har ikke jeg tenkt på det [emoji15][emoji848][emoji848] fikk pannekake-stekepanne til jul og den er knallkjekk. Men med to ville jeg to i tillegg spart halve tiden![]()
Han var temmelig spak etterpå ja, han vet jo godt hvor mye jeg legger I strikkingen. Det er både terapi og for moro skyld.
Jentungen har to senger på rommet sitt. Sprinkel og junior. Planen var å få ut sprinkelsenga og ordne opp litt der med himmelseng jeg skal ordne, og lyslenke inni i led. Sengeslange har jeg sydd og den er hun god venn med allerede.
Men så mye som hun hopper og styrer i senga, ser jeg ikke at sprinkelsenga forsvinner med det første.
Kjøper ikke ny til lillesøster når hun vokser ut av bed side criben og bagdelen på vogna. Så da må den faktisk bare ut.
Jo dope meg litt men blir så dårlig av detGod morgen!
Så slitsomt. Ingenting å gjøre med de søvnvanskene dine?