Herbalife produkter mens du er gravid

Skogstrolle

Forelsket i forumet
Noen her som bruke Herbalife produkter nå? Eg synst shaken, teen å et pulver du tar i vann er veldige gode. Men er litt redd om sånne ting kan vær skadelig elle farlig for babyene. Noen så har erfaring? Ekje hysterisk :) men vil bare ver sikker :)
 
Jeg har brukt dem inntil nylig. Har ikke bestilt nye men jeg lurer på om jeg klarer de nå.

Elsker shakene til frokost. Har ikke helt bestemt om jeg skal bestille nytt eller ikke. Kan spørre han som er sjef for Herbalife i Trondheim [emoji106]
 
Jeg har brukt dem inntil nylig. Har ikke bestilt nye men jeg lurer på om jeg klarer de nå.

Elsker shakene til frokost. Har ikke helt bestemt om jeg skal bestille nytt eller ikke. Kan spørre han som er sjef for Herbalife i Trondheim [emoji106]

Ja kan du det? Like o shaken t frokost elle som et mellom måltid når eg ikkje orke å laga meg noe..
 
Har lurt på akkurat det samme!! Har flere bokser liggende, hadde vært supert om du kunne spurt han[emoji173]️
 
Her er svaret jeg fikk: Du kan egentlig spise alt, siden det bare er mat. Det står en advarselstekst på shaken, men det handler om slanking og ikke innholdet i shaken. Man skal ikke slanke seg når man er gravid uten å spørre legen om det er ok. Men å spise shake som måltid for god næring er helt suverent. Hvis du er sensitiv mot koffein, så trenger du ikke å drikke så mye te mot kvelden, då barnet også får i seg koffein og kan bli urolig, men det gjelder det samme med kaffe også. Så egentlig er det ingen ting du trenger å tenke på. Du trenger mer næring enn ellers, og da er shaken helt perfekt. :-D
 
Så da er det bare å bestille opp nye shaker og håpe man liker det fremdeles
 
Jipppii!! Takk for at du delte svaret med oss[emoji173]️
Ikke noe problem. [emoji106]

Han spurte jo om det gjaldt meg da så måtte jo innrømme det. Herbalife og han som hjalp meg å gå ned 8 kg for 4 år siden. Gikk opp igjen 3 da men holdt seg stabilt nå.

Nå tar jeg bare shake til frokost av latskap og enkel løsning. [emoji23][emoji106][emoji7]
 
Hmm, kanskje jeg skulle bestilt noen slike igjen. De er det eneste jeg har klart å få ned på morgenen. Synd de er så svinaktig dyre!
 
Hmm.. kanskje jeg skal få i meg Herbashaker igjen.. har jo både vaniljeshake, sjokoladeshake og proteindrinkmix i skuffen:) Må bare vente til jeg faktisk har lyst på noe som skal dyttes i munnen, for akkurat nå har jeg avsmak på absolutt alt!:p
 
Ja tenkte eg sko prøva ein Shake i mårå.. e ingenting så friste allikavel så då får eg i meg næring vertfall..
 
Back
Topp