Skravletråd Januar

Mye som skal gjøres, eller er det møbler rett inn?:)

Må kjøpe et skap - har en kommode der frem til skapet kommer da [emoji3] også må jeg skru sammen sprinkelsenga etter Ibo [emoji85]
Så skal jeg hente barneklærne og sortere de [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Skulle egentlig ikke være med til svigermor på middag pga formen. Men ting skjedde og tiden rant ifra oss på legevakta.

Skulle kjøre alene. Klokken 1. Men eldste ville absolutt være med. Da måtte mannen og yngste være med. Tålmodige for første gang satt de i bilen halvannen time og venta på meg. Så apoteket. Så fylle diesel. Så ble det så sent at vi måtte bare alle dra i middag så ungene slapp å sitte 20min hjem og så 30 minutter til svigermor i tillegg. Da ble det enklere for alle å kjøre direkte fra svigermor 10 min unna der vi var.

Men nå er jeg sliten

Sikkert koselig for svigermor at alle kom[emoji173]️

Mannen legger eldste ikveld. Jeg har akkurat gitt yngste siste flaska før kvelden og lar henne sovne i armene mine. Har byttet på hvem som legger ettersom eldste er begynt å tulle så veldig

Greit å bytte på da ja [emoji1360]

Ååååå! Imorgen begynner jeg å innrede det nye barnerommet så fort vi har tømt det [emoji7][emoji7][emoji7] som jeg gleder meg [emoji173]️

Tenkte lage en duplo-krok til Ibo der inne så hun kan være der fra nå allerede - hva tenker dere om det? Mini kommer i mars [emoji7]

Duplo-krok høres knallfint ut[emoji1]
Såå gøy å innrede barnerom![emoji7]

Duplo-krok høres knallfint ut[emoji1]
Såå gøy å innrede barnerom![emoji7]

Gleder meg sånn! [emoji7]
Og Ibo skal få være med så mye hun vil på å innrede rommet og være der så mye hun vil [emoji173]️ vi snakker en del om O, men hvor mye hun skjønner er jo noe annet [emoji85]

Må kjøpe et skap - har en kommode der frem til skapet kommer da [emoji3] også må jeg skru sammen sprinkelsenga etter Ibo [emoji85]
Så skal jeg hente barneklærne og sortere de [emoji7][emoji7][emoji7][emoji7]

Hente frem barneklær og sortere er så koselig [emoji173]️ om ikke lenge er jeg ferdig med klærne og til lille baby og ibo så har du mer og legge pent i kommoden ;)

Hente frem barneklær og sortere er så koselig [emoji173]️ om ikke lenge er jeg ferdig med klærne og til lille baby og ibo så har du mer og legge pent i kommoden ;)

Ååååå [emoji7] gleder meg!!

Greit å bytte på da ja [emoji1360]

Jepp. Så nå er yngste i senga si (eller i babynestet i vogna[emoji85]) og eldste holder enda på å drive faren litt fra vanvidd med å ikke sove[emoji85]

Jepp. Så nå er yngste i senga si (eller i babynestet i vogna[emoji85]) og eldste holder enda på å drive faren litt fra vanvidd med å ikke sove[emoji85]

Deilig at en sover iallefall! Her tuller Ibo med pappa [emoji85]

Gleder meg sånn! [emoji7]
Og Ibo skal få være med så mye hun vil på å innrede rommet og være der så mye hun vil [emoji173]️ vi snakker en del om O, men hvor mye hun skjønner er jo noe annet [emoji85]

God ide:) La henne og få eierskap til lillesøsters rom :) blir en stor omvelting til å bli storesøster. Ble det her iallefall. Men nå er det ingen sjalusi lengre. Gir de lik oppmerksomhet (lettere når amminga ble stopp) og hun er utrolig glad i R :)

Deilig at en sover iallefall! Her tuller Ibo med pappa [emoji85]

Hva er det med disse jentene og å tulle med pappa under legging :p

Ikke at hun tuller mindre med meg da :p legger dere rundt 8?

Back
Topp