Skravletråd Januar

Om man drar til legevakta og få resept på noe, men ikke har noen legitimasjon av noe sort? (Har rotet vekk alt og bestit nytt[emoji22]). Fins det en måte å hente det ut likevel uten legitimasjon?

Kommer vel ann på apoteket tenker jeg[emoji4] må vise legitimasjon noen ganger, men ikke alltid[emoji4]

Jula er ute, nytt sengetøy på alle senger, klesvask nummer 4 igang, vært på låven med 2 søplesekker, vært i butikken, spist middag[emoji2]
Nå 5 minutter i sofa sammen med minstemann før jeg tar med meg støvsugeren opp i 2.etasje[emoji2]
Imponert. Vi har fortsett jul hjemme. Får se i kveld

Fått meg time hos legevakta halv 2. Noskapin funker jo ikke (vet det er dårlig effekt men i nøden tar man alt). Har bøtta nedpå med alt. Men nå begynner det å bli tungt å puste. Og med alle andre plagene jeg går med, klarer jeg ikke dette oppå alt :( er så sliten og gjør så vondt å hoste :(

Håper du fikk hjelp på legevakta[emoji4]

Har hvert vanskelig å være så mye borte fra henne
P må ha tilpassa såler pga at han går litt "plattfot". Noen av medisinene han får tærer på muskulaturen og da kan bena bli litt skjeve.
Men dette er forebyggende ikke for å reparere :)Føttene hans er fine i utgangspunktet. Men vi ser når han løper at bena vender innover mot hverandre og at han ikke begynner stegene sine på helene med med hele foten.

Da er det nok lurt å forebygge ja[emoji4]

Rolig dag gitt. Spilt spill med minste halve dagen da.

Eldste har siden kl 11 og enda, går dugnad med speideren.

De samler inn tomflasker hos alle som vil gi og henter juletrær for de som vil bli kvitt de (da for 50 kr) :)

Rolig dag gitt. Spilt spill med minste halve dagen da.

Eldste har siden kl 11 og enda, går dugnad med speideren.

De samler inn tomflasker hos alle som vil gi og henter juletrær for de som vil bli kvitt de (da for 50 kr) :)

Vi satte ut to sekker, sånne som vi samler plast i, altså størrelse søppelsekk, med pant til håndballen etter jul. Godt å få det unna. Treet er plast så det pakker vi bare ned :-)

Det er nybegynnerkurs på grunna her nå, og det er litt gøy å se, mine som altså begynte på det nivået som skeptiske etter sommerferien, nå har kommet så langt

Ok. Så et det de som drar 14 dager til Syden i ferien og bor ved bassenget og så kan ungene svømme. Mine lærer saktere. Men grundig og blir trygge i vann. De skal aldri begynne med svømming som idrett og konkurranse, og det et greit. Men de skal kunne være trygg i vann.

Om jeg noen gang får mannen med på en sydenferie med ungene. Etter at hunden ikke lenger er med oss, så er det greit at de eldste kan svømme.

En i dusjen og neste klar for kurs. Halvveis

Bursdagsgave til Ibo i boks!
Minnie skjørt, body og sparkesykkel [emoji16]

802654a783ce7e898f91d6d1a39409c6.png

Back
Topp