Hvor mange barn har du?

Har ei datter på 5 år :greet015
Hun har bursdag samme dag som vi har termin nå i følge babyverdens terminkalkulator :)

Nr 3, men 11 år siden forrige svangerskap. Så dette blir spennende. Husker neste ikke hvordan det var.... Har vært sammen med kjæresten i 1.5 år.. Han har ikke barn ifra før, så det blir koselig å bli med på denne opplevelsen sammen med han og min to barn fra tidligere ekteskap. Har ei datter på 11 år og en sønn på 14 år.

Dette blir mitt 2. barn. Har en gutt som er født i 2010

Et fra før, som skal bli storesøster til september forhåpentligvis.

dette blir mitt 4 barn, har 3 fra et tidligere forhold og venter 1 (håper det er 1 i hvertfall) nå med min nye partner. hun eldste min er 18 år og drar i millitæret neste år, så da er det godt å fylle huset med flere barn, så ikke det blir så tomt ;)

Har en på 15mndr (septemberbarn altså[emoji6]) Har termin omtrent på samme dato[emoji28]

To av mine tre er begge født i november, med 3 års mellomrom. Første kom 5.11. og neste kom 9.11. - gjett om jeg var glad når vi kom oss gjennom bursdagen til storebror uten å føde [emoji23]

To av mine tre er begge født i november, med 3 års mellomrom. Første kom 5.11. og neste kom 9.11. - gjett om jeg var glad når vi kom oss gjennom bursdagen til storebror uten å føde [emoji23]

[emoji23] Ser den! Vet om ett par som faktisk ble født på samme dato, og nå kjenner jeg til to mødre som har termin på samme dato som «vordende» søsken! (Jobber i barnehage, mange gravide mødre der om dagen[emoji28])

Back
Topp