Dere som er opptatt av neglelakk!

Da kom julefargen på to dager før tiden[emoji2]
fc4e34b29cfe442c03e439fe6da0c1dc.jpg
 
Nyttår

Skal jeg låne den mørke blå til jentungen. Gjerne med noe glitter på (men har ikke sølv, bare gull og andre litt varme glitter) eller gå for en mer sånn helt nøytral, nesten ikke farge, bare skimmer. Sånn hverdags for meg, men da er de klare til jobb også. Ingen sånn super-fin-fest i kveld uansett. Skal muligens gå og trille eller bære på yngste mye av kvelden...
 
_20171231_140801.JPG

Fargen sett mot kjolen jeg vurderer, men svært usikker på om jeg skal gå for den, sånne mørke farger og steke farget er ikke typisk meg akkurat

Snuppa fikk Elsa og Anna neglelakk av svigermor til jul. Turkis og hvit av en type som man drar av uten å bruke neglakkfjerner står det. Hmm, virket seig. Men hun vil ha den på. Så da blir det vel det da.
 
Vis vedlegget 239826

Fargen sett mot kjolen jeg vurderer, men svært usikker på om jeg skal gå for den, sånne mørke farger og steke farget er ikke typisk meg akkurat

Snuppa fikk Elsa og Anna neglelakk av svigermor til jul. Turkis og hvit av en type som man drar av uten å bruke neglakkfjerner står det. Hmm, virket seig. Men hun vil ha den på. Så da blir det vel det da.

Ååh, den var nydelig[emoji7]
 
Ååh, den var nydelig[emoji7]
Men definitivt ikke meg.

Så jeg endte med å bare ta en gjennomsiktig perlemor i full fart. Et lag ikke noe over eller under for jeg rakk ikke noe. Det bare gir litt blankere negler.
 
Men definitivt ikke meg.

Så jeg endte med å bare ta en gjennomsiktig perlemor i full fart. Et lag ikke noe over eller under for jeg rakk ikke noe. Det bare gir litt blankere negler.

Sikkert lekkert det også[emoji2]
 
Back
Topp