Akkurat som meg MaoSkal ha KS to uker før termin, og ingen tro på at det skal skje noe før det. Klart, man vet jo aldri[emoji28]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som meg MaoSkal ha KS to uker før termin, og ingen tro på at det skal skje noe før det. Klart, man vet jo aldri[emoji28]
Fiskeboller fortært. Var veldig godt. Mannen er ikke fan og skulle jobbe overtid. Så da benytter jeg meg fort ja![]()
Lagde suppe idag - beste jeg har laget og selvfølgelig uten oppskrift [emoji85] denne gravidehjernen husker jo ikke halvparten av det jeg hadde oppi [emoji23]
Vi har ikke orka enda[emoji85]
Så typisk da![]()
Da er jo sjansen større[emoji4]
Jaaa [emoji7]
Er 28+5 på fredag [emoji173]️
Krysser fingrene for flotte bilder [emoji173]️
Var bare treet igjen idag så tok det ned [emoji85] har plasttre så var 3 deler jeg måtte klappe sammen [emoji85]
Vi har og plasttre. Men sykt mye pynt på![]()
Ligger på sofaen og drikker iskald solbærsaft. Deilig!
Hva gjør dere?![]()
Fikk svar fra Nav i dag. Får ikke møte med dem, må ringe istedenfor. Det hadde jo vært greit om jeg ikke hadde hatt behov for å gå igjennom hele dokumentet med noen som kunne peke på hvor den viktige informasjonen er, samt min angst for å ringe. Så jeg står på bar bakke der!
Det eneste positive jeg kan si er at de svarte raskt.
Tidlig middag her idag![]()
Har tatt vekk juletreet - så uvant [emoji85]
Godt nytt år til dere alle sammen! <3
Pynten hjalp Ibo meg å ta ned 01.01 [emoji23]
Så var bare treet igjen idag [emoji85]
God kveldGod morgen ja![]()
Sulten! Vil ha mat! Og O'boy!
Skulle ønske jeg kunne legge fra meg Lillejenta en stund, men hun nekter å sove alene. Stort behov for nærhet denne ungen. Men jeg er heldig som får være den hun vil være nær <3
Fiskeboller fortært. Var veldig godt. Mannen er ikke fan og skulle jobbe overtid. Så da benytter jeg meg fort ja![]()
Så kjiptDe avsluttet samtalen med en gang, på mail. Så de er ikke interesserte i å høre![]()