Reisen fra jente til mor. <3

Var det noe hjelp i fullmånen?

Mistenker det siden hun har gjømt seg i dag :p

I Wish [emoji23][emoji23][emoji23] jeg har bare sovet som en stein fra kl 2 i natt til halv 11 i dag [emoji7][emoji173]️ så spiste jeg frokost og måtte løpe på do. Nå har jeg litt murringer bare, men ikke noe mer spennende. Neeeeh nå tror jeg ikke hun kommer før tidligst fredag [emoji85] hun trives for godt inni der [emoji173]️

I Wish [emoji23][emoji23][emoji23] jeg har bare sovet som en stein fra kl 2 i natt til halv 11 i dag [emoji7][emoji173]️ så spiste jeg frokost og måtte løpe på do. Nå har jeg litt murringer bare, men ikke noe mer spennende. Neeeeh nå tror jeg ikke hun kommer før tidligst fredag [emoji85] hun trives for godt inni der [emoji173]️
Du har et så fint magehus, så jeg forstår jo det [emoji14]
Krysser fingra for fredag :D hvor lenge er det man kan gå over nå før man blir satt igang? Hører alt fra max 10 til max 14. Synes 14 dager begynner å bli skummelt lenge..

Du har et så fint magehus, så jeg forstår jo det [emoji14]
Krysser fingra for fredag :D hvor lenge er det man kan gå over nå før man blir satt igang? Hører alt fra max 10 til max 14. Synes 14 dager begynner å bli skummelt lenge..

[emoji8][emoji173]️
Har overtidskontroll hos jordmor på fredag. Så får jeg vel overtidskontroll på sykehuset om en ukes tid. Det er vel maks 12 dager overtid i bergen om jeg husker riktig. Har aldri måttet ta stilling til det og vil ikke tenke på igangsetting ennå [emoji85] skal føde før den tid!

Heia heia heia. Nå må lille komme ut å hilse på[emoji173]️

Hun er ikke like lydig som din hun her visst [emoji23]
Men nå måtte jeg faktisk finne frem rietelleren! Satt med bordet og spiste, så kom det en veldig vond kynner/masrie også sa jeg litt svakt satan. Da sitter plutselig toåringen med bordet og sier pappa satan, mamma satan, Noah satan og vi holder på å le oss ihjel [emoji23] så når jeg satt meg bort i sofaen så kom det én til. Hatt tre vonde på en halvtime. Og en del menssmerter i dag. Så håper det begynner å skje noe nå! [emoji85]

Hun er ikke like lydig som din hun her visst [emoji23]
Men nå måtte jeg faktisk finne frem rietelleren! Satt med bordet og spiste, så kom det en veldig vond kynner/masrie også sa jeg litt svakt satan. Da sitter plutselig toåringen med bordet og sier pappa satan, mamma satan, Noah satan og vi holder på å le oss ihjel [emoji23] så når jeg satt meg bort i sofaen så kom det én til. Hatt tre vonde på en halvtime. Og en del menssmerter i dag. Så håper det begynner å skje noe nå! [emoji85]

[emoji173]️[emoji173]️ håper det er en start[emoji1360] hold oss oppdatert[emoji4][emoji4]

Håper dette er starten på noe! [emoji1317][emoji1317]
949a1d7756086900b792a9f4403aace5.jpg

Det fortsetter heldigvis selvom det ikke er så regelmessig.. noen gjør vondere enn andre. Mamma lurte på om hun skulle komme bort. Guttungen er ihvertfall lagt og alt er klart om vi må dra. Sa til mamma at vi kunne se det an. Det er jo veldig sannsynlig at det er starten på noe da siden jeg er fire dager på overtid. Men føler det går litt tregt ennå. Kommer litt slim på papiret når jeg tisser, men ikke noe voldsomme greier. Jeg har ihvertfall klart å spise middag og har sovet godt og lenge tidligere i dag, så kroppen burde være klar nå [emoji173]️[emoji1317]

Da har jeg ringt føden bare for å høre hva de tenker. Den siste jeg hadde nå var garantert en ordentlig rie for den var vond! De kommer ca hver 10. Min og jeg skulle komme meg til føden når de var ca hver 7. Min [emoji28] kom igjen nååå! Har sagt at mamma kan begynne å tenke på å komme bortover [emoji86][emoji86]

Masse lykke til[emoji173][emoji173]

Da har jeg ringt føden bare for å høre hva de tenker. Den siste jeg hadde nå var garantert en ordentlig rie for den var vond! De kommer ca hver 10. Min og jeg skulle komme meg til føden når de var ca hver 7. Min [emoji28] kom igjen nååå! Har sagt at mamma kan begynne å tenke på å komme bortover [emoji86][emoji86]
Ææææh! Spennende!!!

Back
Topp