Det samme skjedde med meg i natt[emoji23] var så skuffet når smerten ga seg[emoji85] Håper desse babyene vil ut snart!
Så irriterende! [emoji85] ja nå må de snart ut [emoji86]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det samme skjedde med meg i natt[emoji23] var så skuffet når smerten ga seg[emoji85] Håper desse babyene vil ut snart!
Mistenker det siden hun har gjømt seg i dagVar det noe hjelp i fullmånen?
Var det noe hjelp i fullmånen?
Mistenker det siden hun har gjømt seg i dag![]()
Du har et så fint magehus, så jeg forstår jo det [emoji14]I Wish [emoji23][emoji23][emoji23] jeg har bare sovet som en stein fra kl 2 i natt til halv 11 i dag [emoji7][emoji173]️ så spiste jeg frokost og måtte løpe på do. Nå har jeg litt murringer bare, men ikke noe mer spennende. Neeeeh nå tror jeg ikke hun kommer før tidligst fredag [emoji85] hun trives for godt inni der [emoji173]️
Du har et så fint magehus, så jeg forstår jo det [emoji14]
Krysser fingra for fredaghvor lenge er det man kan gå over nå før man blir satt igang? Hører alt fra max 10 til max 14. Synes 14 dager begynner å bli skummelt lenge..
Heia heia heia. Nå må lille komme ut å hilse på[emoji173]️
Hun er ikke like lydig som din hun her visst [emoji23]
Men nå måtte jeg faktisk finne frem rietelleren! Satt med bordet og spiste, så kom det en veldig vond kynner/masrie også sa jeg litt svakt satan. Da sitter plutselig toåringen med bordet og sier pappa satan, mamma satan, Noah satan og vi holder på å le oss ihjel [emoji23] så når jeg satt meg bort i sofaen så kom det én til. Hatt tre vonde på en halvtime. Og en del menssmerter i dag. Så håper det begynner å skje noe nå! [emoji85]
Ææææh! Spennende!!!Da har jeg ringt føden bare for å høre hva de tenker. Den siste jeg hadde nå var garantert en ordentlig rie for den var vond! De kommer ca hver 10. Min og jeg skulle komme meg til føden når de var ca hver 7. Min [emoji28] kom igjen nååå! Har sagt at mamma kan begynne å tenke på å komme bortover [emoji86][emoji86]