Påmelding til Slankekrigen vinteren 2018 - Frist 15.januar

Vekt 70
Bmi 26

Ønsker ned 10 kg, sliter med motivasjonen er glad i å kose meg og går mer opp enn ned som regel... må prøve å endre sirkelen og komme ned mot ideal vekta
 
Jeg vil være med!
Skal få kjøpt meg vekt på torsdag, men er nok en del over 30 på bmi ja..

Vekt:88 kg

Bmi: 33
 
Last edited:
Vekt: 81,6
Bmi: 28,91
 
Jeg er med! Så får vi se. Baby er kun 4 uker, så gjør det jeg får til og orker :)

Startvekt: ca 91kg
Bmi: 33

Langsiktig mål er under 80!
 
Blir med men har ikke peil på vekta for øyeblikket
Vekt 100.11
Ibm:30.1

Komme i form er målet
 
Last edited:
Gøy at så mange vil. Husk bare at vekt/bmi må inn her innen fristen, ellers er dere ikke med i lagoppsettet. Det settes nemlig opp så lagene har likest mulig bmi ved start.

Resten av krigen er det kg vi bruker. I prosent. Bmi var vel brukt for noen år siden men brukes ikke og trengs således ikke egentlig rapporteres ukentlig. Men det er vel opp til krigleder å evt endre på. Men for lagoppsettet "må" vi ha det. Nesten hver krig mister vi noen som ikke "kommer med vekt" likevel.
 
Har ikke så lyst til å gå på vekta, hehe, men gjør det imorgen.

Edit: 53 kg. Hmm, tror jeg må kjøpe meg en ny vekt [emoji23]
Kanskje nytt batteri? Eller har du gått ned så mye over jula? ;)
 
27 som allerede har meldt seg på :)
(Mangler bare vekt til 8 av de)
 
Last edited:
Kanskje nytt batteri? Eller har du gått ned så mye over jula? ;)

Ja... kan jo hende jeg har gått ned 11 kilo ca i jula[emoji23]
Er disse knottene under som ikke er helt gode, tror jeg, men kan jo prøve å skifte batteri. [emoji4]
 
Last edited:
Ja... kan jo hende jeg har gått ned 11 kilo ca i jula
Er disse knottene under som ikke er helt gode, tror jeg, men kan jo prøve å skifte batteri.

11 kg sånn over jula var vel litt ekstremt, selv jeg med omgangssyke gikk ikke ned mer enn ca 1 (og det gikk jeg deretter opp igjen ved nyttår tror jeg...)

Men vår må stå på rett sted på badegulvet, for står den skjevt på flisene så kan den vippe litt, og da veier man brått mindre.... så om knottene under gjør den ustabil kan det ligge noe i den tanken ja...
 
Vekt: 93
Bmi: 31,1

Hovedmål er å komme ned til normal bmi som er 19 kg ned. Delmål er før-gravid vekt, som er 7 kg ned!
 
Vekt 105

Bmi 33

Ønsker å ned 10 kg. Altfor glad i sjokolade i hverdagen og jeg må skjerpe meg med trening ;) så dette blir spennende!
 
Jeg blir med.

Vekt: 86,6 kg
BMI: 28,7
 
Last edited:
Back
Topp