Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ikke tempet siden 30.12 som du ser, men sånn ser min ut frem til da... [emoji5]![]()
Sniker. [emoji4] Det er en grunn til at det frarådes å fortsette tempingen når man er gravid ... Tempen vil alltids kunne svinge litt opp eller ned uten at det betyr noe, og er ikke noen god indikasjon på hvordan det står til med spiren, derimot vil det kunne skape masse unødig bekymring. Legg bort termometeret nå. [emoji4]
Men det er også anbefalt å tempe i første trimester [emoji10]
Så har jeg prata med jordmor på tlf i dag (skulle bestille time) og spurte raskt om det med temp. Hun sa at tempen ikke nødvendigvis gikk noe særlig opp under svangerskap. Jeg hadde det helt annerledes i forrige svangerskap [emoji28]
Så jeg er litt beroliget, men skal snart legge termometeret bort [emoji6]
Kjente jeg heller ble litt på tuppa av å lese på tempe tråden hos prøverne som passelig spådde dårlige PP på tempen [emoji28]
Hvem anbefaler det? [emoji848] FF fraråder det iallfall. Jeg har aldri tempet etter IKM de gangene jeg har vært gravid, det er mange nok bekymringer i et svangerskap som det er. [emoji4]