Påmelding til Slankekrigen vinteren 2018 - Frist 15.januar

MiniMe80

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Vi som prøver :)
Påmelding her

Skriv inn nåværende vekt og bmi.

Dette gjelder ikke som første vektrapport men brukes utelukkende for å lage lagene, sånn at vi fordeler oss med ca like utgangspunkt. Om ønskelig skriv gjerne litt om målsetning også. Det blir min første gang som krigleder og skal gjøre så godt jeg kan :)

Skal ha lagene klare i løpet av uke 3 og første veiing blir 19.01 i samme uke.
Første utfordring (en helt enkel en) blir lagt ut senest lørdagen og gjelder 21.-25.01

Om fristen er for kort, så si i fra :)
 
Last edited:
Vekt: 72.3
Bmi: 24.91
 
Vekt 99.6
BMI 32.5

Første delmål er ned til 95 kg.
 
Last edited:
Vekt: 93
BMI: 34,3
 
Last edited:
Jeg er med i den grad det går. Ryker sikker fort, overtid er mye dårlige matvalg og lite aktivitet

Vekt 60,8
Gir Bmi 21,8
Som er normalvektig men noe over trivselsvekt likevel og målet er 3-4 kg ned. Men antar det blir i neste krig. Prøver likevel
 
Vekt: 90
BMI: 33,5
 
Har ikke så lyst til å gå på vekta, hehe, men gjør det imorgen.

Edit: 53 kg. Hmm, tror jeg må kjøpe meg en ny vekt [emoji23]

Vekt: 61,7kg
Bmi: 22,1
 
Last edited:
Jeg er med :D

Vekt: 107,9
Bmi: 32

Du kommer nok til å gjøre det bra som krigleder :) Så flott at du tok på deg ansvaret <3
 
Vekt:69
Bmi: 24
 
Dette hørtes jo spennende ut [emoji1] Men kunne noen fortelle meg hva det går ut på? (Bortsett fra å slanke seg selvfølgelig)
 
Vekt: 100 :jimlad:
Bmi: 38.1 :confused:

Etter svangerskap med hypermesis var det plutselig litt for godt å kunne spise igjen, så kiloene har kommet på i permisjon, håper en del kan gå av igjen nå siste 4 mnd av permisjon:woot:

(Endret da jeg har målt og veid meg hos lege i dag) :)
 
Last edited:
Vekt: 96.9
BMI: 31.6

Legger inn når det nærmer seg jeg. Må "manne" meg opp litt før jeg sjekker ut hva skaden fra desember er :p

Lagt inn nå :)
 
Last edited:
Dette hørtes jo spennende ut
emoji1.png
Men kunne noen fortelle meg hva det går ut på? (Bortsett fra å slanke seg selvfølgelig)
Vi lager lag så vi konkurrere mot hverandre. Vi har ukesutfordringer for å gjøre det litt kjekkere. Jeg var med for første gang i høst og fikk en skikkelig god lagfølelse. Får lyst til å gjøre det lille ekstra for laget :)
 
Jeg er med [emoji4] ammer, så blir ikke slanking i samme grad... ca 20 kg ned til trivselsvekt [emoji85] målet er å passe i yttertøyet mitt til jeg begynner på jobb igjen til høsten [emoji85]

Vekt: 92,1
BMI: ca 30.
 
Back
Topp