Noen som temper her?

Theo

Forelsket i forumet
Jeg temper fortsatt for å se at alt ser bra ut. Men jeg savner mer stigning på grafen [emoji10] testene mine får sterkere streker, men tempen vingler litt [emoji53]
Ligner ikke på forrige svangerskap sånn sett..
b1fdc49250c5232c3af191f7ceb89852.png

Jeg har ikke tempet siden 30.12 som du ser, men sånn ser min ut frem til da... [emoji5]
b7bc91b9bd36ee9fe33d70230f90ec49.jpg

Jeg har ikke tempet siden 30.12 som du ser, men sånn ser min ut frem til da... [emoji5]
b7bc91b9bd36ee9fe33d70230f90ec49.jpg

Jeg blir litt smånervøs av at det ikke stiger mer [emoji849] er på 36, 51 i dag sa, men hadde vært fint med litt mer stigning [emoji10]

Last edited:
Vingler litt hos meg også og jeg tror ikke det har så mye å si at du ligger bittelitt under. Ta en CB med ukeindikator evt, den er visst ganske nøyaktig [emoji4] Jeg fikk 2-3 uker idag, er 4+6 så det stemmer bra [emoji5]

Er 4+2 her, men er blitt testetøs nå [emoji85] blir ikke lei av å se streken! Men den blir sterkere hver dag da [emoji5]
38da2d5ffb931c526167582c8ed69954.jpg

Sniker. [emoji4] Det er en grunn til at det frarådes å fortsette tempingen når man er gravid ... Tempen vil alltids kunne svinge litt opp eller ned uten at det betyr noe, og er ikke noen god indikasjon på hvordan det står til med spiren, derimot vil det kunne skape masse unødig bekymring. Legg bort termometeret nå. [emoji4]

Sniker. [emoji4] Det er en grunn til at det frarådes å fortsette tempingen når man er gravid ... Tempen vil alltids kunne svinge litt opp eller ned uten at det betyr noe, og er ikke noen god indikasjon på hvordan det står til med spiren, derimot vil det kunne skape masse unødig bekymring. Legg bort termometeret nå. [emoji4]

Men det er også anbefalt å tempe i første trimester [emoji10]

Så har jeg prata med jordmor på tlf i dag (skulle bestille time) og spurte raskt om det med temp. Hun sa at tempen ikke nødvendigvis gikk noe særlig opp under svangerskap. Jeg hadde det helt annerledes i forrige svangerskap [emoji28]
Så jeg er litt beroliget, men skal snart legge termometeret bort [emoji6]

Kjente jeg heller ble litt på tuppa av å lese på tempe tråden hos prøverne som passelig spådde dårlige PP på tempen [emoji28]

Men det er også anbefalt å tempe i første trimester [emoji10]

Så har jeg prata med jordmor på tlf i dag (skulle bestille time) og spurte raskt om det med temp. Hun sa at tempen ikke nødvendigvis gikk noe særlig opp under svangerskap. Jeg hadde det helt annerledes i forrige svangerskap [emoji28]
Så jeg er litt beroliget, men skal snart legge termometeret bort [emoji6]

Kjente jeg heller ble litt på tuppa av å lese på tempe tråden hos prøverne som passelig spådde dårlige PP på tempen [emoji28]

Hvem anbefaler det? [emoji848] FF fraråder det iallfall. Jeg har aldri tempet etter IKM de gangene jeg har vært gravid, det er mange nok bekymringer i et svangerskap som det er. [emoji4]

Hvem anbefaler det? [emoji848] FF fraråder det iallfall. Jeg har aldri tempet etter IKM de gangene jeg har vært gravid, det er mange nok bekymringer i et svangerskap som det er. [emoji4]

Natural cycles anbefaler det i starten av svangerskapet. Så ikke godt å si hvem som har mest rett [emoji28]

Men jeg velger å høre på jordmor [emoji5]

Back
Topp