Skravletråd Januar

Nei. Og nå fryser jeg igjen. Selv i masse ullklær. Kroppen min eier ikke tenperaturreguleringvlengre altså[emoji22]
Så slitsomt og måtte slite med sp utrolig myr. Håper 2018 blir et bedre år for deg og at de finner noe som hjelper deg.

Lillemor vil ikke sove i kveld. Finner ikke roen. Så jeg sitter inn hos henne med strikketøyet. Egentlig veldig koselig :)
Tenker å gå en tur etterpå, og deretter dusje, før jeg så spiser litt. Hører rykter om at vi har rundstykker I fryseren.
Lue du holdt på med? Godt da. Her blir det pizza

Yngste lagt. Usikker om natta eller lur. Eldste er umulig å legge. Mannen lot henne sovne i bilen kl seks på vei hjem. Ti minutter, men det kan virkelig ødelegge
Å nei, det kan jo bli helkrise. Krysse fingrene for at legging gpr greit[emoji4]

Yngste lagt. Usikker om natta eller lur. Eldste er umulig å legge. Mannen lot henne sovne i bilen kl seks på vei hjem. Ti minutter, men det kan virkelig ødelegge

Usj, ja det kan ødelegge endel ja[emoji13]
Håper hun snart er klar for senga!

Så slitsomt og måtte slite med sp utrolig myr. Håper 2018 blir et bedre år for deg og at de finner noe som hjelper deg.

Håper jeg også. Tvilsomt men går et år i møte med enormt mye usikkerhet økonomisk og om fremtiden med kroppen min. Men håper jeg blir frisk og slipper å ha så vondt. Og kommer meg i såpass bra form at jeg klarer fungere på hjemmebane :)

Lillemor vil ikke sove i kveld. Finner ikke roen. Så jeg sitter inn hos henne med strikketøyet. Egentlig veldig koselig :)
Tenker å gå en tur etterpå, og deretter dusje, før jeg så spiser litt. Hører rykter om at vi har rundstykker I fryseren.

Høres ut som en god plan[emoji2]

Back
Topp