Termintråd September 2018

Status
Stengt for ytterligere svar.
Dere nye som skriver dere inn. Skriv nicket deres også som en kommentar. Blir mye enklere for meg å da kopiere det og lime inn, i stede for å huske navnet deres.
 
Jordbær15: ut i fra termin kalkulator: termin 9 september :)
4+4 i dag.
 
Last edited:
Nei? Mistet dere?

Vi mistet i går..:/ begynte med litt misfarget utflod på morgenen og utartet seg til sterke menssmerter også begynte jeg å blø og holder på fortsatt..
burde kanskje ha mistenkt noe da CB viste 2-3 uker når jeg var over 5, men tenkte ikke på det før i ettertid.. :/ neste gang sitter den nok :)
 
Vi mistet i går..:/ begynte med litt misfarget utflod på morgenen og utartet seg til sterke menssmerter også begynte jeg og blø og holder på fortsatt..
burde kanskje ha mistenkt noe da CB viste 2-3 uker når jeg var over 5, men tenkte ikke på det før i ettertid.. :/ neste gang sitter den nok :)
Så trist! Håper den sitter neste gang helt fram til termin! [emoji173]
 
Vi mistet i går..:/ begynte med litt misfarget utflod på morgenen og utartet seg til sterke menssmerter også begynte jeg å blø og holder på fortsatt..
burde kanskje ha mistenkt noe da CB viste 2-3 uker når jeg var over 5, men tenkte ikke på det før i ettertid.. :/ neste gang sitter den nok :)

Neii dette var ikke noe hyggelig og lese!:( God klem til deg[emoji173]️ Sender dere masse gode tanker og håper at spiren sitter når dere er klare for å begynne prøvingen igjen[emoji173]️
 
Fant ut idag at vi er gravid ifølge mens termin kommer lille frøet 12 september

Blir da mitt andre barn, har en som blir 6 nå 8 mars 2018
 

Vedlegg

  • 1EA10024-AC70-4FC6-B44F-75E790BC8406.jpeg
    1EA10024-AC70-4FC6-B44F-75E790BC8406.jpeg
    237,8 KB · Visninger: 47
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp