T
Turid-Laila
Guest
69 på gang? [emoji23]Noen ganger lurer jeg virkelig på hva disse pokemonene holder på med [emoji14]
Vis vedlegget 239710
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
69 på gang? [emoji23]Noen ganger lurer jeg virkelig på hva disse pokemonene holder på med [emoji14]
Vis vedlegget 239710
Ble på tirsdag da. Selv om vi ikke var nok. Fant pugs daSå håper det skjer nå også jeg da evnt. Kjekt å kommet videre også
![]()
Pokemons. Gudene vet [emoji23]Hehe..
Å det er slik nye dyr blir laget![]()
Jeg også. Tok normal ferdig på en kveld på onsdag. Var digg altså ! [emoji3]Så bra!
Da krysser vi fingrene![]()
Klar for å komme skikkelig igang!
Handlet litt mer på babyshop jeg , gøynå sbart ut for en gave. Snør masse , så koselig
![]()
Hola amigos [emoji171] God jul også videre. Har dere hatt en fin feiring?![]()
Ferdig
Godt med myk start
Ahavært på senteret. Kjøpt en gave, stjerneskudd og champagne . Skal i besøk om ikke lenge
God dag[emoji4]
Har dere en fin dag?
Kjekt da. Vi skal i besøk . Og må ha med en gave så tur på senteret for det. Ellers har jeg bakt i morges
Det forstår jeg godt[emoji28]
Fikk penger til jul av svigermor. Ble i dag den nyeste klompelompeboka og ollebolle strikkeboka. Vet det står for gutter på den og jeg har jenter. Men herlighet. Bare å strikke det i andre farger gitt. Tåpelig at det står på syns jeg.
Ellers en snorkfrøken mummikopp. Så da har man 10 mummikopper på plass![]()
Taco på gang. Jeg steker. Minste hakker agurk og eldste hakker løk. Girlpower [emoji123]