Hvordan går det med vekta?

Jeg er i uke 21+4 og enda 3 kilo under startvekt gikk opp 12 på førstemann og 13 på andremann.. men et redd jula kommer til å gi denne vekta et puff[emoji23][emoji23]
 
Jeg er oppe i 65 H på BHer fra Change[emoji23][emoji23][emoji23] Det er drøyt 3 cup-størrelser opp fra normalen. Tror det er derfor folk ikke ser at jeg har fått mage. Puppene overskygger resten! [emoji38]

Wow! Nå ble jeg faktisk litt imponert her altså, hehe :D Du er jo kjempesmal rundt!!! Men jeg misunner deg ikke å måtte lete høyt og lavt etter noen som selger riktig størrelse altså, det må vel være en utfordring? Er så rart dette med pupper og graviditet. Noen blir jo ikke noe særlig større, mens andre går opp både to og tre størrelser. Forrige graviditet var jeg supersmal med gigantiske pupper, ... skal ikke nekte for at jeg likte det :knegg:
 
Wow! Nå ble jeg faktisk litt imponert her altså, hehe :D Du er jo kjempesmal rundt!!! Men jeg misunner deg ikke å måtte lete høyt og lavt etter noen som selger riktig størrelse altså, det må vel være en utfordring? Er så rart dette med pupper og graviditet. Noen blir jo ikke noe særlig større, mens andre går opp både to og tre størrelser. Forrige graviditet var jeg supersmal med gigantiske pupper, ... skal ikke nekte for at jeg likte det :knegg:

Jeg har aldri opplevd at puppene har forandret seg tidligere når jeg har vært gravid. Denne gangen bare popper de ut. Ser ut som pamela [emoji23] første jente. Tror egentlig ikke på slike myter/teorier , men kan jo lure[emoji85] gått fra liten B til stor D/E. Før har jeg ikke byttet størrelse i forbindelse med svangerskap.
 
Jeg har aldri opplevd at puppene har forandret seg tidligere når jeg har vært gravid. Denne gangen bare popper de ut. Ser ut som pamela [emoji23] første jente. Tror egentlig ikke på slike myter/teorier , men kan jo lure[emoji85] gått fra liten B til stor D/E. Før har jeg ikke byttet størrelse i forbindelse med svangerskap.

Oi, der kan du se! Trodde det var litt sånn enten eller, ikke at det forandret seg fra svangerskap til svangerskap. Kroppen altså :hilarious: Hos meg har de forandret seg begge gangene, både med gutt og jente laughing6 Har enda større størrelse denne gangen (gutt), men det er nok fordi jeg er større generelt og veier mer :happy:
 
Wow! Nå ble jeg faktisk litt imponert her altså, hehe :D Du er jo kjempesmal rundt!!! Men jeg misunner deg ikke å måtte lete høyt og lavt etter noen som selger riktig størrelse altså, det må vel være en utfordring? Er så rart dette med pupper og graviditet. Noen blir jo ikke noe særlig større, mens andre går opp både to og tre størrelser. Forrige graviditet var jeg supersmal med gigantiske pupper, ... skal ikke nekte for at jeg likte det :knegg:

Hehe, grunnen til at jeg skrev at det var i bh-er fra Change, er at de er litt annerledes i størrelsen enn kjedebutikkene. Jeg er smal (generelt liten og lav også), men har kanskje mer 70 C/D om jeg handler andre steder. Uansett anbefaler jeg Change, de har utrolig gode BHer[emoji2]
De i 65 H hadde jeg liggende fra forrige graviditet, så her er det ganske likt både med pupper, mage og vekt foreløpig. Ganske likt utgangspunkt også, unntatt litt slappere hud her og der
Enig i at disse tingene er veldig fascinerende! Her bare sprengte puppene seg ut i uke 6-9 begge gangene. Litt gøy aller først når de struttet som om jeg var 16 år igjen, men nå er de mest i veien synes jeg. Mannen er fornøyd, da[emoji1]
 
Er 18 +5 og gått opp 7 kg.
3. Svangerskap og gikk opp 25 kg med begge de to andre.
Gått ned igjen så bekymrer meg ikke [emoji4] propper ikke i meg masse godis.
 
Gått opp 7-8kg !
....begynt å få skikkelig booty da, så det er ikke så ille at det ikke er godt for noe :hilarious:

Det verste er puppa, de er heeelt ute av kontroll. Nå har jeg gått opp 2!! koppstørrelser og måtte kjøpe meg 75E :wideyed:
75e bruker jeg til vanlig... nå er det 75 h [emoji51][emoji85] umulig å kjøpe bh! Typen digger det [emoji23]
 
Jeg har lagt på meg nesten 15 kilo, men skjønner ikke hvor de er :/ Har nesten ingen mage, BHen passer fremdeles i bandet (kanskje ikke så bra i kopp) og kan fremdeles kneppe vinterkåpa mi uten problemer. I går fikk jeg på meg en bitteliten badedrakt.
Ser at rumpa og låra mine har blitt tykkere, men overkroppen er ganske smal enda...
 
22+5 og opp 3 kg inkludert julemat, så veldig fornøyd! [emoji23] Noe av det har nok havna i puppene her også, opp en koppstørrelse [emoji849] hadde null forandring der sist svangerskap, så ble litt overrasket denne gangen [emoji12]
 
Hehe, grunnen til at jeg skrev at det var i bh-er fra Change, er at de er litt annerledes i størrelsen enn kjedebutikkene. Jeg er smal (generelt liten og lav også), men har kanskje mer 70 C/D om jeg handler andre steder. Uansett anbefaler jeg Change, de har utrolig gode BHer[emoji2]
De i 65 H hadde jeg liggende fra forrige graviditet, så her er det ganske likt både med pupper, mage og vekt foreløpig. Ganske likt utgangspunkt også, unntatt litt slappere hud her og der
Enig i at disse tingene er veldig fascinerende! Her bare sprengte puppene seg ut i uke 6-9 begge gangene. Litt gøy aller først når de struttet som om jeg var 16 år igjen, men nå er de mest i veien synes jeg. Mannen er fornøyd, da[emoji1]

Aha, har ikke hatt undertøy fra Change så det visste jeg ikke. Takk for tips, det skal jeg ha i bakhodet ;)

Her føles det som hele svangerskapet er ganske annerledes enn forrige gang, men akkurat puppene har fulgt ganske samme mønster :knegg: Det er godt mannfolka er fornøyde! :D
 
75e bruker jeg til vanlig... nå er det 75 h [emoji51][emoji85] umulig å kjøpe bh! Typen digger det [emoji23]

Kan jeg tenke meg! Mulig jeg må opp i F etterhvert, ser jo det er litt mindre utvalg når man kommer opp i den "klassen" der :knegg:
 
Kan jeg tenke meg! Mulig jeg må opp i F etterhvert, ser jo det er litt mindre utvalg når man kommer opp i den "klassen" der :knegg:
Prøv L. Da er det lite utvalg da [emoji58] Sist jeg var og prøvde så hadde jeg allerede over halvparten av de hun kom med [emoji23]
 
Veide meg i dag, 21+3. + 8,5 kg, ikke uventet [emoji1] Er fortsatt per def normalvektig med de ekstra kiloene, så det er null stress[emoji4]
 
Jeg har aldri opplevd at puppene har forandret seg tidligere når jeg har vært gravid. Denne gangen bare popper de ut. Ser ut som pamela [emoji23] første jente. Tror egentlig ikke på slike myter/teorier , men kan jo lure[emoji85] gått fra liten B til stor D/E. Før har jeg ikke byttet størrelse i forbindelse med svangerskap.

I mine to svangerskap før har puppene først vokst på slutten, denne gangen starter de med en gang og de eser ut av alle bher, jeg får jente denne gangen. :Heartred
 
Halvveis og opp 6-7 kg. Har hatt veldig stor matlyst i svangerskapet fra dag 1. Godteri er ikke det som frister mest, men mat, mat og mat[emoji28] Synes det begynner å stabilisere seg litt mer nå da, så jeg håper det holder seg slik.
Tror også jeg må ha noe vann i kroppen, leggene (spesielt) er mer hovne. Er spent på hva "sluttvekten" blir, kjenner jeg.
 
Back
Topp