Skravletråd Desember

Jo, men allikevel.
Man er vel ikke smittsom før man blir syk..
Nei. Man er ikke det, men hun tror visst det. Jeg forklarte i går at det er man ikke.

Men jeg talte feil på dagene.
Jeg kastet opp 0300 27.12 så fire døgn senere er 0300 31.12 og følgelig er vi sikkert klarert da på kvelden, 4,5 døgn etter at jeg ble syk. Om ikke mannen min blir syk da, men da sier det seg jo selv at vi skal være hjemme.

Men det er altså for å se om han eller mellomste blir syk fordi hun innbiller seg at de er smittsom når de er smittet at hun ikke vil være sammen med oss
Hysterisk.

Last edited:
Får ikke sove. Ligget våken siden kl 3. Zzzz
Håper du sover nå.

Her sov vi til litt over sju, da våknet yngste og eldste. Han gikk til bestemor, men begynte å blø neseblod så han sto opp når det var gjort. Mellomste sto opp inni der en plass og gikk til bestemor men kom på badet nå. Jeg har dusjet og føler meg i fin form etter den elendige gårsdagen.

Klar for 2018, men det er ikke helt enda. Juleferie litt til heldigvis

Jeg og eldste er eneste våkne. Besøker ligger og mannen og baby ligger. Koselig å bare være oss to en rolig morgen. Når hundene våkner blir det alt annet enn rolig :p

I gang med dag 4 med høy feber.... begynt å kaste opp også :( dette var noe dritt!!

Jeg og eldste er eneste våkne. Besøker ligger og mannen og baby ligger. Koselig å bare være oss to en rolig morgen. Når hundene våkner blir det alt annet enn rolig :p
Så kjekt :) nyt det ;)

Planer for dagen?:)

2 hunder dere har?:)

De snakker om senter. Jeg er ikke helt der :p
Men må ut å hente pakker med stoff som kommer idag :D 2/4 kommer :)

Bare på besøk :p søster har en hund,og kjæresten hennes har en. Så de er bare her til imorgen :)

De snakker om senter. Jeg er ikke helt der :p
Men må ut å hente pakker med stoff som kommer idag :D 2/4 kommer :)

Bare på besøk :p søster har en hund,og kjæresten hennes har en. Så de er bare her til imorgen :)
Åhh stoff gøy :) finnes leopard stoff eller noe med Enhjøring ? Hehe

Back
Topp