Huff leit :/ håpe du får hvilt noe i løpet av dagenFår ikke sove. Ligget våken siden kl 3. Zzzz
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff leit :/ håpe du får hvilt noe i løpet av dagenFår ikke sove. Ligget våken siden kl 3. Zzzz
Nei. Man er ikke det, men hun tror visst det. Jeg forklarte i går at det er man ikke.Jo, men allikevel.
Man er vel ikke smittsom før man blir syk..
Joda det går greit herSå koselig å se seg[emoji1]
Alt bra her, hvordan går det med dere?
Håper du sover nå.Får ikke sove. Ligget våken siden kl 3. Zzzz
God morgen.God morgen .
Joda kan ikke klageGod morgen.
Hvordan står det til?
Jo. Idag føler jeg meg i fin form. Så i dag er alt vel.Joda kan ikke klageder da?
Så kjektJeg og eldste er eneste våkne. Besøker ligger og mannen og baby ligger. Koselig å bare være oss to en rolig morgen. Når hundene våkner blir det alt annet enn rolig![]()
Godt å høreJo. Idag føler jeg meg i fin form. Så i dag er alt vel.
Planer for dagen?Good morgen![]()
2 hunder dere har?Jeg og eldste er eneste våkne. Besøker ligger og mannen og baby ligger. Koselig å bare være oss to en rolig morgen. Når hundene våkner blir det alt annet enn rolig![]()
Masse god bedringI gang med dag 4 med høy feber.... begynt å kaste opp ogsådette var noe dritt!!
I gang med dag 4 med høy feber.... begynt å kaste opp ogsådette var noe dritt!!
Så kjektnyt det
![]()
Planer for dagen?
2 hunder dere har?![]()
Åhh stoff gøyDe snakker om senter. Jeg er ikke helt der
Men må ut å hente pakker med stoff som kommer idag2/4 kommer
Bare på besøksøster har en hund,og kjæresten hennes har en. Så de er bare her til imorgen
![]()
Hvilken type ?![]()