Fra 3 til 4 med angsten på skuldrene

Ny uke [emoji173]

35+2 i dag
Startet uken med en sjekk på sykehuset, for denne har fått svangerskapskløe... IGJEN.. Venter på noen prøvesvar, så får vi se om det blir januarbaby [emoji85]
Er det ille, så kan det faktisk skje neste uke.. [emoji44] Frøkna har det heldigvis kjempe fint, men mor sliter en del ja[emoji85]
 
Ny uke [emoji173]

35+2 i dag
Startet uken med en sjekk på sykehuset, for denne har fått svangerskapskløe... IGJEN.. Venter på noen prøvesvar, så får vi se om det blir januarbaby [emoji85]
Er det ille, så kan det faktisk skje neste uke.. [emoji44] Frøkna har det heldigvis kjempe fint, men mor sliter en del ja[emoji85]

Uff så dumt med kløe :(
Er det bare forløsning som hjelper?
 
Veldig kjedelig..
Det som ble gjort forrige gang, men da var jeg kommet litt lengre enn jeg er nå.. Går rundt å venter på telefon fra sykehuset [emoji85]

Krysser fingrene for deg!
 
God morgen[emoji175]
Lenge siden jeg har skrevet her nå!
Siden sist har jeg vært på kontroll på sykehuset en gang i uken og i går ble jeg lagt inn med ballongkateter.. Blir visst januarbaby dette, men med stadig dårligere verdier på blodprøvene mine så er det helt greit kjenner jeg[emoji4]
 
God morgen[emoji175]
Lenge siden jeg har skrevet her nå!
Siden sist har jeg vært på kontroll på sykehuset en gang i uken og i går ble jeg lagt inn med ballongkateter.. Blir visst januarbaby dette, men med stadig dårligere verdier på blodprøvene mine så er det helt greit kjenner jeg[emoji4]
Masse lykke til! [emoji4][emoji173] Nå er hun her snart! [emoji7]
 
God morgen[emoji175]
Lenge siden jeg har skrevet her nå!
Siden sist har jeg vært på kontroll på sykehuset en gang i uken og i går ble jeg lagt inn med ballongkateter.. Blir visst januarbaby dette, men med stadig dårligere verdier på blodprøvene mine så er det helt greit kjenner jeg[emoji4]

Masse lykke til!! ❤️
 
Masse lykke til [emoji173]
 
26ef8b60153e77e9dff06af277f5ecbf.jpg

En uke i dag, på termindagen [emoji173] Vi koser oss og storesøster er super flink [emoji175]
 
Back
Topp