Skravletråd Desember

Det fine med jul at man faktisk får tid til å strikken.
Ferdig med luen til Lille U [emoji4]
f1ddd28d64f4e82aa9a38f788c45ed2d.jpg

Utrolig fin! :D

Da er alle gått. Hatt middag i dag jeg. Hatt da besøk av mamma, pappa, farmor, lillesøster og svigerfar. Laga kalkun da. Var veldig godt og fikk mye skryt :D Fornøyd jeg ja :D

Laga riskrem til dessert og hadde mandel oppi. Klarte å få den selv, men gjemte den under tunga til all dessert var spist opp. Alle mistenkte pappa da [emoji14]

Hadde kjøpt sjokoladehjerter uansett i gevinst. Så alle fikk smake.

En veldig fin dag. Selv om jeg blir litt stressa av all matlaginga da. Men en fin dag med kos og hygge var det.
Jeg lagde også kaklunmiddagen på julaften. Det gikk ei kule varmt på kjøkkenet når sausen ble svidd, men jeg fikk redda det inn på et vis:pSmakte heldigvis bra her også, kalkun er nydelig julemat!

Da er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen :(
Spørs om jeg klarer å overtale han til å la det bli litt lenger, han har nemlig gode argumenter. Tror jeg i alle fall, jeg har glemt hva de var :hilarious:

Da er jula så godt som over for vår del. Mannen snakker om å kaste ut juletreet i morgen :(
Spørs om jeg klarer å overtale han til å la det bli litt lenger, han har nemlig gode argumenter. Tror jeg i alle fall, jeg har glemt hva de var :hilarious:
Argumentet ditt burde jo være at det faktisk er mellom julaften og nyttårsaften at det faktisk er jul ;)

Argh... influensaen har inntatt kroppen min før fult... natten var helt forferdelig:(

Jeg lagde også kaklunmiddagen på julaften. Det gikk ei kule varmt på kjøkkenet når sausen ble svidd, men jeg fikk redda det inn på et vis:pSmakte heldigvis bra her også, kalkun er nydelig julemat!
Kalkun er min store favoritt [emoji7]

Ekstra press da når mamma og pappa ikke har spist helstekt kalkun. De har som regel kalkunbryst.

Men den ble saftig og god.

Bra du fikk redda sausen da. Den er nå helst det viktigste [emoji23][emoji7] Elsker sausen [emoji7]

[emoji23] Falskt eller ekte tre?

Tett i nesa og vondt i halsen [emoji849] hele familien er snufsete [emoji85]

Åh [emoji17]
Her står det til 01./02. Januar! [emoji319]
Jula er jo ikke over enda!

Back
Topp