⭐️❤️ IKM uke 1 ~ 2018 ❤️⭐️

Da har EL vært og jeg er over i dpo-land! Hurra for første normale syklus etter p-pilleslutt :joyful:
Da flytter jeg meg opp til IKM fredag 05.01 :)

woop woop.. fikk en knallpositiv el-test i dag - ikke på den første morgenurinen...
har aldri vært så ekstatisk over en positiv el-test før i mitt liv.. haha.. men får jo ikke logget inn på appen, og da får jeg ikke lasta opp bilde heller... :banghead:
La inn aksjer i går og forigårs...
Bør vi gjenta det i kveld, eller i morgen? Tror ikke jeg orker 4 på rad midt oppi julestyret :P

woop woop.. fikk en knallpositiv el-test i dag - ikke på den første morgenurinen...
har aldri vært så ekstatisk over en positiv el-test før i mitt liv.. haha.. men får jo ikke logget inn på appen, og da får jeg ikke lasta opp bilde heller... :banghead:
La inn aksjer i går og forigårs...
Bør vi gjenta det i kveld, eller i morgen? Tror ikke jeg orker 4 på rad midt oppi julestyret :p
Det skal holde fint med aksjene dere allerede har da :) Men har dere mulighet og lyst er det jo bedre med enda flere :p Tror nok ikke det spiller så stor rolle om dere velger ikveld eller imorgen igrunn. Spørs jo selvfølgelig litt når egget slipper, men det skal jo være tilgjengelig for befruktning en del timer i etterkant også.

Last edited:
tviler egentlig på at gubben sier nei, han har ikke vært spesielt vanskelig å be i det siste.. haha.. jaja.. får se hvor mye husvask det blir resten av dagen - om det er overskudd igjen i kveld :D

Her tror jeg El er noen dager forsinket. Syklus variere på 28 og 30 dager. Men el smertene er begynt, så er nok i måren eller senest onsdag... Vi safer med annenhver dag, så får vi håpe det gjør susen :)

Her tror jeg El er noen dager forsinket. Syklus variere på 28 og 30 dager. Men el smertene er begynt, så er nok i måren eller senest onsdag... Vi safer med annenhver dag, så får vi håpe det gjør susen :)
God taktikk det :) Happy humping! :joyful:

Heisann :) Jeg er ny her og skal slutte på pillen 31.12.17, så vet ikke helt hvordan syklus blir. Boblebob - PP1 - B1 - EL ?? - IKM ??

Heisann :) Jeg er ny her og skal slutte på pillen 31.12.17, så vet ikke helt hvordan syklus blir. Boblebob - PP1 - B1 - EL ?? - IKM ??
Så spennende :) Ønsker deg masse lykke til! Men tror du hører til en senere IKM-gruppe hvis du skal slutte på p-pillen 31.12?

Hei igjen!
Ser jeg la meg til med feil nick i sted, så legger derfor inn info på nytt:
Lykkesol - PP 5 - B1 - EL 24.12 - IKM 06.01

Jeg har bommet totalt denne syklusen, så EL og IKM var tidligere enn først antatt. Så jeg kan tas av listen her, da jeg hører med i IKM uke 52 istede. Håper dere her får en flott start på 2018 med to streker! [emoji173]️

Hei og god jul alle! Jeg er ny her og rykende fersk i prøve-gamet! Puh! PP1 - EL 21.12.17 IKM: 05.01.18

Jeg har bommet totalt denne syklusen, så EL og IKM var tidligere enn først antatt. Så jeg kan tas av listen her, da jeg hører med i IKM uke 52 istede. Håper dere her får en flott start på 2018 med to streker! [emoji173]️
Så gøy med tidligere IKM da :joyful: Håper på to streker snart for deg også!

Hei og god jul alle! Jeg er ny her og rykende fersk i prøve-gamet! Puh! PP1 - EL 21.12.17 IKM: 05.01.18
Velkommen til gruppa og velkommen som fersking - relativt fersk jeg også! :D Og god jul :santa

Så spennende :) Ønsker deg masse lykke til! Men tror du hører til en senere IKM-gruppe hvis du skal slutte på p-pillen 31.12?
Takk! Det er godt mulig :) Tror jeg får mensen i uke 1 før jeg rekker å bli gravid. Et familiemedlem ble gravid før hun fikk første mens etter pilleslutt, derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på denne tråden.

Last edited:
Takk! Det er godt mulig :) Tror jeg får mensen i uke 1 før jeg rekker å bli gravid. Et familiemedlem ble gravid før hun fikk første mens etter pilleslutt, derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på denne tråden.
Sånn sett ja :) Da setter jeg deg opp på lista :thumright

Back
Topp