Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Det skal holde fint med aksjene dere allerede har dawoop woop.. fikk en knallpositiv el-test i dag - ikke på den første morgenurinen...
har aldri vært så ekstatisk over en positiv el-test før i mitt liv.. haha.. men får jo ikke logget inn på appen, og da får jeg ikke lasta opp bilde heller...
La inn aksjer i går og forigårs...
Bør vi gjenta det i kveld, eller i morgen? Tror ikke jeg orker 4 på rad midt oppi julestyret![]()
Skal jeg sette deg på 01.01?Hopper inn her selv om jeg har IKM i uke 52.
PP1-B1-EL16-17.12-IKM 31.12.
Skal jeg sette deg på 01.01?![]()
God taktikk detHer tror jeg El er noen dager forsinket. Syklus variere på 28 og 30 dager. Men el smertene er begynt, så er nok i måren eller senest onsdag... Vi safer med annenhver dag, så får vi håpe det gjør susen![]()

Så spennendeHeisannJeg er ny her og skal slutte på pillen 31.12.17, så vet ikke helt hvordan syklus blir. Boblebob - PP1 - B1 - EL ?? - IKM ??
Så gøy med tidligere IKM daJeg har bommet totalt denne syklusen, så EL og IKM var tidligere enn først antatt. Så jeg kan tas av listen her, da jeg hører med i IKM uke 52 istede. Håper dere her får en flott start på 2018 med to streker! [emoji173]️
Håper på to streker snart for deg også!Velkommen til gruppa og velkommen som fersking - relativt fersk jeg også!Hei og god jul alle! Jeg er ny her og rykende fersk i prøve-gamet! Puh! PP1 - EL 21.12.17 IKM: 05.01.18
Takk! Det er godt muligSå spennendeØnsker deg masse lykke til! Men tror du hører til en senere IKM-gruppe hvis du skal slutte på p-pillen 31.12?
Sånn sett jaTakk! Det er godt muligTror jeg får mensen i uke 1 før jeg rekker å bli gravid. Et familiemedlem ble gravid før hun fikk første mens etter pilleslutt, derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve meg på denne tråden.