Vi som mistet i oktober, men prøver igjen

Tok hCG eg..blir dårlig berre av å tenke på å få svar imorra :wtf:
Lykke til.

fra 6 uker sier de at UL er bedre for å se på hvordan det går enn hcg-målinger alene.
 
Sprø som ein kjeks :facepalm: Eg har ein indre diskusjon med meg sjølv her, hCG-måling, eller ikkje hCG-måling..er 5+0 idag, og symptoma er ganske tilstades. Men allikevel..sprøheita får fritt spelerom.

Skal også til samtale med jordmor, ca 5+3, får då henvisning til tidlig UL. Men det blir jo ikkje på mange veker endå, er eg heldig får dei skvisa inn noko før romjula.
Åh, jeg håper du får komme inn før jul! (Det håper jeg at jeg får også! Hadde vært så herlig å slippe å bekymre seg i jula)
 
Sprø som ein kjeks :facepalm: Eg har ein indre diskusjon med meg sjølv her, hCG-måling, eller ikkje hCG-måling..er 5+0 idag, og symptoma er ganske tilstades. Men allikevel..sprøheita får fritt spelerom.

Skal også til samtale med jordmor, ca 5+3, får då henvisning til tidlig UL. Men det blir jo ikkje på mange veker endå, er eg heldig får dei skvisa inn noko før romjula.
Du har ikke noen avtale hos gyn eller sykehus fra før av mtp tidligere aborter?
Jeg har avtale med gyn om bare å ringe så skal jeg komme inn veldig tidlig (5-6 uker).
 
Ikkje
Du har ikke noen avtale hos gyn eller sykehus fra før av mtp tidligere aborter?
Jeg har avtale med gyn om bare å ringe så skal jeg komme inn veldig tidlig (5-6 uker).

Ikkje kontakt med gyn. endå. Har "berre" hatt to, så ikkje fått noko form for ekstra hjelp endå. Jordmor er veldig behjelpelige, men skulle jo aller helst hatt nokon med litt meir ekspertise..

Men, får først sjå kva målingane seier..:nailbiting:
 
Ikkje


Ikkje kontakt med gyn. endå. Har "berre" hatt to, så ikkje fått noko form for ekstra hjelp endå. Jordmor er veldig behjelpelige, men skulle jo aller helst hatt nokon med litt meir ekspertise..

Men, får først sjå kva målingane seier..:nailbiting:
Lykke til!
 
Venter enda på tr etter SA i oktober, skulle egentli fått det forrige torsdag!
Har gått på femar for å starte EL. Tok blodprøver på tirsdag for å se om EL hadde vært og det hadde det, JIPPI![emoji16] fikk beskjed om å teste igjen, eller evt vente på mens, tror nok testene vil bli negative.. håper tr kommer fort så jeg får startet på nytt[emoji22]
Tenker kun på de lille som KUNNE vært i magehuset nå..
 
Hadde MA heelt på tampen av oktober - han ble født 31..
Begynte å teste etter EL forrige uke, og mistenker at den var der i helga.. kaniner anyone? :joyful:

Kjenner at jeg er helt bananas etter å bli gravid igjen. De som sier at man ikke skal tenke på det, kan ta seg ei bolle.. med rosiner!
 
Hadde MA heelt på tampen av oktober - han ble født 31..
Begynte å teste etter EL forrige uke, og mistenker at den var der i helga.. kaniner anyone? :joyful:

Kjenner at jeg er helt bananas etter å bli gravid igjen. De som sier at man ikke skal tenke på det, kan ta seg ei bolle.. med rosiner!

[emoji174] jeg husker følelsen av tomhet i magen og brennende ønsket om å bli gravid igjen med en gang.[emoji173]
Mens jeg kjenner den følelsen har gått litt tilbake, ikke så panisk ønske. Nå er det mere et normalt ønske, håper er der.
 
åååå! gratulere så mye<3 Jeg tør ikke håpe så mye da vi har prøvd i 2,5 år og hatt to SA i mai 2016 og nå i november :-/ ting tar tid her i gården..
Takk for det[emoji173] nei, det er forståelig. Vi brukte en god stund på å bli gravid med nr 1, og måtte da få hormoner for å få eggløsning, så hadde aldri trodd jeg skulle bli gravid uten hjelp nå. Var ikke planlagt forrige gang når det endte i SA
 
Er såvidt i dpo-land på pp2. Håper denne sitter slik at det blir noe å glede seg over når jeg tester om ei drøy uke [emoji1374][emoji2]

Jaa, jeg er også over i dpo land nå.. vil så gjerne være gravid!! Tenker ofte på hvor mange uker jeg egentli skulle vært.. [emoji22]
Hvor mange dpo er du?
 
Back
Topp