Hvordan går det med vekta?

19+ 1 og gått opp 2 kg ca, har ikke så mye ekstra med en Bmi som tilsier at jeg er undervektig så deilig å se vekta gå oppover
 
Har klart å komme meg opp på startvekt og er fornøyd med det, sist nådde jeg ikke startvekten før i uke 26! Håper på flere kg denne gangen:Heartred
 
Samme som startetvekt.. [emoji4] Håper det holder en stund til.. [emoji4][emoji4] Er i uke 21+2 nå.
 
18+4 gått opp 0,5-1 kg fra startvekt. Men det er fordi eg gikk ned 5 kg i starten når eg ikkje fikk i meg mat pga kvalmen. Så det går oppover. Babyen hadde hvertfall vokst normalt og magen har blitt stor så :)
 
18+4 og ikke gått opp mer enn 0,5 kg kanskje. Har litt å ta av fra før, så det gjør sånn sett ikke noe, magen og lillegutt vokser som de skal så. Tror forklaringen er at jeg ikke er så sulten og snopesyk som før, og orker ikke de samme porsjonene lenger. [emoji5]
 
Gikk ned 2,5 kg første 10 ukene, er 18+2 nå og har gått opp hele 600 g, og er dermed ennå 1,9 kg unna startvekta.. men nå går det i allefall riktig vei[emoji5] Veier nå 53,6.
 
Gått opp 7-8kg !
....begynt å få skikkelig booty da, så det er ikke så ille at det ikke er godt for noe :hilarious:

Det verste er puppa, de er heeelt ute av kontroll. Nå har jeg gått opp 2!! koppstørrelser og måtte kjøpe meg 75E :wideyed:
 
Gått opp 3 kg fra uke 12 til uke 22... har ikke helt kontroll på vekta før det...
 
Uke 20 og har nå gått opp 4 kg! Gikk opp 8 kg de første mnd før jeg ble gravid, så føler meg som en ball:bored:
 
Endelig etter kvalmen har gitt seg og nå har jeg gått opp 3 kg - er i uke 19 +3
 
Gått opp 7-8kg !
....begynt å få skikkelig booty da, så det er ikke så ille at det ikke er godt for noe :hilarious:

Det verste er puppa, de er heeelt ute av kontroll. Nå har jeg gått opp 2!! koppstørrelser og måtte kjøpe meg 75E :wideyed:
Jeg er oppe i 65 H på BHer fra Change[emoji23][emoji23][emoji23] Det er drøyt 3 cup-størrelser opp fra normalen. Tror det er derfor folk ikke ser at jeg har fått mage. Puppene overskygger resten! [emoji38]
 
Jeg hadde en bmi på 26,altså overvektig, har holdt vekta stabil. Jm mener jeg fort kan gå opp 10 kg uten at det gjør noe... jeg er i uke 14+4. Sniker fra junitermin gruppa.
 
Back
Topp