Ørebetennelse, kan mam bruke tramadol

Bkno6141782

Andre møte med forumet
Hei! Jeg har fått ørebetennelse og lurte på om tramadol er effektiv når det gjelder dette! Har så vondt og paracet hjelper ikke i det heletatt! Fikk mamma til å dryppe noen dråper med olje noe som hjalp da jeg var liten.. funket ikke det heller.. noe som vet?
 
Hei! Jeg har fått ørebetennelse og lurte på om tramadol er effektiv når det gjelder dette! Har så vondt og paracet hjelper ikke i det heletatt! Fikk mamma til å dryppe noen dråper med olje noe som hjalp da jeg var liten.. funket ikke det heller.. noe som vet?

Hei!

Flyttet tråden din til en litt mer synlig plass, så får du kanskje noen svar.
Vil samtidig bare benytte anledningen til å skrive at svar her på forumet på ingen måte kan erstatte legevurdering, så jeg vil anbefale at du kontakter fastlege/legevakt og spør der. :) Lykke til og god bedring!
 
Olje er ikke anbefalt lengre. De skal ha noe på apoteket for ørene. Men er det ordentlig betennelse så må du til legen. Jeg har fått tabletter av legen i dag siden jeg får vondt av nesespray og det til ørene fungerte ikke så bra. Jeg har ikke betennelse enda og håper jeg slipper det med disse tablettene.
 
Ikke olje i øret
Har ørebetennelse hele tiden, bruker paracet og nesespray og blåser i øret.
Ikke prøvd tramadol
 
Om det gjør så vondt at du vurderer tramadol burde du kontakte legen! Tramadol vil forresten ikke hjelpe mot ørebetennelse men et symptom (smerte) og ville absolutt ikke tatt det uten å ha hørt med lege/legevakt
 
Back
Topp