Skravletråd Desember

Da er det juleferie [emoji4]

Leverte eldste i stress i bhg kvart på ni. Sent ute og skulle rekke foreldresamtalen da. Kommer inn og neida.. den var ikke før kvart over ni. Den gubben tror han er verdensmester i å huske ting og orker ikke skrive ned. Spurte fem etter han fikk klokkeslettet når det var og fikk 08:45 som svar.

Ventetjeneste i bhg da [emoji85]

Haha, så typisk[emoji28] men bedre å komme for tidlig enn for sent!

Syns jeg har vært litt effektiv i dag! Strikka ferdig halsen på en genser, trådfesting på to, dampa de og pakka de fint for de som har bestilt de, klipt ut 17 bakstykket til smekker, sydd 4 bukser, lagt opp og strikka bakstykket og starta på forstykket til snoningstrøya. I tillegg til at jeg har fått trent den ene hesten! [emoji1377] enkelte ganger skulle jeg ha vært diagnostisert med ADHD, men så har jeg sånne dager som i går når jeg nesten ikke gjorde noe og tenker; neh, ingen ADHD her i gården [emoji23] for å ikke glemme at jeg skrella, skjærte opp og kokte grønnsaker til en betasuppe fordi mannen er syk og trengte noe lett mat. Tviler på at jeg får en like produktiv dag i morgen [emoji23]
Shit du er flink! Jeg har kun vært på kaffebesøk/omvisning hos venner som pusser opp, støvsugd hele huset og vaska 5 maskiner tøy. Fått bretta 3, har én igjen og den siste henger til tørk.

Foreldresamtale overstått i bhg. Smått bekymra over språket hennes sa de. Men usikker på om det var noe å ta tak i. Så vi ble enige at de kunne kontakte spesialpedagogen og høre om det var noe å bekymre seg over. Snakka deres mange ord når de var 2 år og 4 mnd?:p

Bekymret når barnet er 2 år og 4 måneder?![emoji15]
Ikke stress med det, søte du[emoji6] ingen av mine snakket veldig mye i den alderen heller....

Rolig ettermiddag etter tomatsuppe[emoji2]
Mann og minstemann har dratt til svigers med julegaver, og kommer hjem på fredag. Jeg, mellomste og eldste koser oss med iPad, julemusikk og klementiner[emoji2]

Back
Topp