Da var jeg i boks ogsåJeg fikk det i boks i går, nå må jeg bare få pakket og levert det
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var jeg i boks ogsåJeg fikk det i boks i går, nå må jeg bare få pakket og levert det
Sliten nåKos deg med shopping![]()
Høres bra utLitt opp og ned. Innmari trøtt. Og blir kvalm om jeg blir sulten eller for mett. Og sliter noe med hodepine. Men alt i alt ganske bra![]()
Leverte eldste i stress i bhg kvart på ni. Sent ute og skulle rekke foreldresamtalen da. Kommer inn og neida.. den var ikke før kvart over ni. Den gubben tror han er verdensmester i å huske ting og orker ikke skrive ned. Spurte fem etter han fikk klokkeslettet når det var og fikk 08:45 som svar.
Ventetjeneste i bhg da [emoji85]
Shit du er flink! Jeg har kun vært på kaffebesøk/omvisning hos venner som pusser opp, støvsugd hele huset og vaska 5 maskiner tøy. Fått bretta 3, har én igjen og den siste henger til tørk.Syns jeg har vært litt effektiv i dag! Strikka ferdig halsen på en genser, trådfesting på to, dampa de og pakka de fint for de som har bestilt de, klipt ut 17 bakstykket til smekker, sydd 4 bukser, lagt opp og strikka bakstykket og starta på forstykket til snoningstrøya. I tillegg til at jeg har fått trent den ene hesten! [emoji1377] enkelte ganger skulle jeg ha vært diagnostisert med ADHD, men så har jeg sånne dager som i går når jeg nesten ikke gjorde noe og tenker; neh, ingen ADHD her i gården [emoji23] for å ikke glemme at jeg skrella, skjærte opp og kokte grønnsaker til en betasuppe fordi mannen er syk og trengte noe lett mat. Tviler på at jeg får en like produktiv dag i morgen [emoji23]
Så deilig!Da er det juleferie [emoji4]
Foreldresamtale overstått i bhg. Smått bekymra over språket hennes sa de. Men usikker på om det var noe å ta tak i. Så vi ble enige at de kunne kontakte spesialpedagogen og høre om det var noe å bekymre seg over. Snakka deres mange ord når de var 2 år og 4 mnd?![]()
Gratulerer så masse! Julibaby?Var nok dethelt fantastisk
11 uker nå
![]()
Sånn halveis, hadde mye falske rier i natt men fikk sove etterhvert![]()
Gjør nok ikke det
Du kan så si, men det er så innarbeidet at jeg ikke aner hvordan jeg skal få ting gjort uten å stresse.
Flere med problemer med Bv I dag?
Mhm sov en t i natt
Termin var for snart 7 dager sidenBra det da[emoji2] når er termin?

Venter på å komme inn hos legen
Da er det juleferie [emoji4]
Termin var for snart 7 dager siden![]()
Så diggDa er det juleferie [emoji4]