Dere som er opptatt av neglelakk!

Ja det er gøy, og nå har jeg litt mer overskudd igjen enn jeg hadde i fjor.
[emoji4]

Ja jeg får prøve å fikse meg noen fine julenegler og kose meg med det nå. Får deg blir nok ikke mye av det når den lille kommer[emoji12][emoji23]
 
Æsj, bilder ville ikke med...
770a20d252b6ad08f9b3ef730d0b28b7.jpg
 
50d691a0775d57936ddbedaf7bbd036f.jpg

Liker ikke rød på meg selv, så det får bli denne i julen. Men ikke vant til så korte negler, det må jeg, sakte som sikkert bli vant med siden en baby kommer i mai[emoji85][emoji23][emoji51] Vant til dobbelt så lange stilettonegler. Men helt greie til jul[emoji1305]
 
50d691a0775d57936ddbedaf7bbd036f.jpg

Liker ikke rød på meg selv, så det får bli denne i julen. Men ikke vant til så korte negler, det må jeg, sakte som sikkert bli vant med siden en baby kommer i mai[emoji85][emoji23][emoji51] Vant til dobbelt så lange stilettonegler. Men helt greie til jul[emoji1305]
Vesentlig lenger og spissene enn hva som er praktisk med baby de der. Men sakte tilvenning ja :)

Jeg har alltid helt korte når jeg har baby. Men så bruker jeg ikke neglelakk da heller og har aldri så lange som du har nå. (og alltid naturlige negler)

Når legger dere jule-lakken? Jeg går trolig for rødt og gull som i fjor men vet ikke når jeg skal finne tid
 
50d691a0775d57936ddbedaf7bbd036f.jpg

Liker ikke rød på meg selv, så det får bli denne i julen. Men ikke vant til så korte negler, det må jeg, sakte som sikkert bli vant med siden en baby kommer i mai[emoji85][emoji23][emoji51] Vant til dobbelt så lange stilettonegler. Men helt greie til jul[emoji1305]

Lekre negler og kul farge[emoji1]
 
Vesentlig lenger og spissene enn hva som er praktisk med baby de der. Men sakte tilvenning ja :)

Jeg har alltid helt korte når jeg har baby. Men så bruker jeg ikke neglelakk da heller og har aldri så lange som du har nå. (og alltid naturlige negler)

Når legger dere jule-lakken? Jeg går trolig for rødt og gull som i fjor men vet ikke når jeg skal finne tid
Vet ikke hva jeg skal gå for i år jeg, og ikke vet jeg når jeg skal legge det heller...

Må vel bare gå gjennom alle fargene mine og se hva jeg faller for [emoji6]
 
Vesentlig lenger og spissene enn hva som er praktisk med baby de der. Men sakte tilvenning ja :)

Jeg har alltid helt korte når jeg har baby. Men så bruker jeg ikke neglelakk da heller og har aldri så lange som du har nå. (og alltid naturlige negler)

Når legger dere jule-lakken? Jeg går trolig for rødt og gull som i fjor men vet ikke når jeg skal finne tid

Julelakken legges fredag tipper jeg[emoji2] og velger knall-røde[emoji1]
 
Julelakken legges fredag tipper jeg[emoji2] og velger knall-røde[emoji1]
Fredag eller lørdag her tipper jeg. Knall julerød med et lag gull-glitter.
 
Må vel betegne tid til noe tilsvarende på min eldste datter også (6,5), mer usikker på om jeg skal tillate det på hun på to... Som er helt i "Ej å!!" alderen
 
Må vel betegne tid til noe tilsvarende på min eldste datter også (6,5), mer usikker på om jeg skal tillate det på hun på to... Som er helt i "Ej å!!" alderen

Minstemor må jo også få pynte seg[emoji7]
 
Back
Topp