Skravletråd Desember

Da har vi vært på ski hele gjengen! Så kjekt med en aktivitet vi kan gjøre sammen alle 4 :) slalom er tingen!

Lillejenta gikk opp i krabbestilling for første gang i går, og nå holder hun på på babygymmen. Hun klarer å stå i flere sekunder nå, dette er så spennende :D

Lillejenta gikk opp i krabbestilling for første gang i går, og nå holder hun på på babygymmen. Hun klarer å stå i flere sekunder nå, dette er så spennende :D
Så gøy!

Overreagerer jeg?

Mannen dro på shopping og det kom straks en melding fra naboen. Dro vi alle? Datteren i huset lurte på om mellomste ville leke.

Bare mannen dro, svarte jeg. Ungene holder på å lage julekort til besteforeldrene, klippe og lime, glitter og klistremerker.

Ja. Altså, hun lurte på om hun ville ut.

Det vil hun sikkert når hun er ferdig, svarte jeg.

Det gikk kanskje fem minutter så kom meldinga om at datteren i huset hadde ringt på hos oss og kom hjem lei seg når ingen åpnet opp. (i mellomtiden hadde også eldste luftet hunden. Godt gjort at de ikke møttes...)

Det har ikke laget lyd inn, så hun har ikke lykkes med å ringe på, svarte jeg. Men vår mellomste kommer så snart hun er ferdig.

Overreagerer jeg som synes det et i overkant dramatisk å liksom anklage meg for å ikke ha åpnet når hun har sendt ungen ut for å ringe på når jeg sa vi var opptatt?

Vi hadde selvsagt åpnet om det ringte på. Og forklart at hun kom når hun var ferdig.

Grunnet aktiviteter på kveldstid de neste dagene var det i dag disse skulle lages, litt sånn hobbyaktivitet og kose oss litt, så de er klare til utlevering onsdag. At man faktisk har litt planer med ungene sine en uke før jul er vel ganske vanlig? Vi skulle nå egentlig bakt litt mer også, menmen...

Da var det vel bare å starte..
4f6cee519e185cc07dac05b3952ab05a.jpg
Kos dere

Ja du bor på feil sted :(
Men det kan være en mulighet for at din mann kan lære seg hypnose på egen hånd, via bøker eller på nettet. Det var det eneste som virkelig hjalp min svigermor, og hun fikk en pause fra det hele. Men svigerfar hadde det mye gøy med det da. En gang fikk han henne til å tro at taket hadde skiftet farge :P

Så han lærte seg det kun pga henne? Så kult :p trodde han kunne det fra før :p

Bakt horn
Ryddet I garderoben til kb
Fikk meld av ei venninne om at hun ville ha det jeg evt ga bort men ikke det jeg skulle selge
Litt spesielt synes jeg

Så var jeg her igjen. Siste kursdag i år i svømmehallen. Men bare to uker pause, nye kurs starter 6.1 og de har fortrinnsrett ved påmelding før det åpner for alle andre så derved skal de kunne sikres plass på det nivå de er om vi fortsetter og det er nok nødvendig med en stund til

Eldste får muligens begynne på nivå fire, med armøvelser etter jul. Han skal ta testen i dag. Men meget mulig han trenger en helg til på nivå tre. Mellomste skal helt klart fortsette på nivå tre.

Back
Topp