God morgen[emoji4] Hvordan går det hos dere?God morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen[emoji4] Hvordan går det hos dere?God morgen
Gikk det bra i dag? Rakk du kaffen? Vi kom akkurat hjem, lunsjen ble rene barseltreffet![]()
Snart en tur for å hente pakke på postenjuhu!
Der kom omgangssyken også gitt :/
Takk takkÅnei! God bedring[emoji173]
Tjaaa litt sliten med begge to syke . Sovet tilsammen 2 t i natt. Men menGod morgen[emoji4] Hvordan går det hos dere?
Frøkna så yngste . Håpe ikke broren får det nå da som er i relativt god form nåNei er det muligyngste eller eldste?:/
Planer for dagen?God morgen![]()
Frøkna så yngste . Håpe ikke broren får det nå da som er i relativt god form nå
Planer for dagen?
Rydde og vaske husetPlaner for dagen?
Mhm og han er fortsatt hjemme han også. Så håper nå begge er klar mandag for barnehagen før de tar juleferie etter den uken.Håprr virkelig han slipper unna som nettopp har vært syk. God bedring til de syke og til du som nok er veldig sliten nå [emoji173]️
Det ble en effektiv dag for deg da! Jeg er sykepleier, og akkurat nå er vi fire stk på avdelingen som har permisjon. Vi skulle verken av eller på vakt og ble sittende leeengeRakk kaffenog fikk kjøpt noen steømpebukser på salg. Eldate har julebord o bhg imorgen så da trengte hun en hvit strømpebukse til kjolen jeg har sydd
Hehe, blir vel gjerne sånn når man har småtthva jobber du som?
Sliter med stemningen jeg også
Ingen klager på gavene, det er ikke det. Men jeg har så mye å gjøre. Huset ser ikke ut, virkelig. Og vi har jo en bursdag 25. Så det kommer en del folk, håper jeg. Noen i alle fall. Slett ikke så mange da. Siden det er den dagen.
Gavene som skulle sendes i helga som var, er ikke pakket inn. Julekortene som skal være med er ikke laget og kalenderen med bilde av ungene, nei. Og fredag er frist for å sende bilder til min kusine for kalender til farmoren min også, av oldebarn.
Brenne mandler og sende med i den gaven som skal sendes skulle jeg også.
På jobb er jeg på etterskudd med alt jeg skulle gjøre, og de jeg samarbeider med har også arbeid oppetter ørene. Og jeg har tenkt å ha juleferie!
Og akkurat nå vet jeg at jeg må ta grep. For jeg våknet ikke av lillemor. ( hun er ammet en del i natt etter at hun ikke spiste annen kveldsmat enn en lussekatt i bhg, kom sent hjem og ville ikke ha mat) jeg våknet med tanken på alt jeg har å gjøre. Når jeg blir for stresset tar jeg det med meg om natten og drømmer om uløselige problemer eller ligger våken
God bedringGod morgen.
Mhm frøkna