Symptomer

Jeg har ikke så mange symptomer.
Veldig trøtt
Noe såre/ømme bryst kommer og går
Oppblåst
Ingen mens murring men drar i navel område

Tok ut spiral i SEP og siste mens 22 okt.. så dette gikk fort
 
Jeg har også fått vondt i hode, veldig tørst og ekstremt varm.. sist hodt jeg på å fryse i hel! Denne gangen er det helt motsatt!
 
Litt småtrøtt, en del mensmurringer og oppblåst mage. Og ømme bryster som kommer og går. Får jo nesten panikk når jeg ikke kjenner ømheten [emoji15] er så redd for SA denne gangen og [emoji849]
 
Litt småtrøtt, en del mensmurringer og oppblåst mage. Og ømme bryster som kommer og går. Får jo nesten panikk når jeg ikke kjenner ømheten [emoji15] er så redd for SA denne gangen og [emoji849]
Dette går nok veldig fint for oss alle❤️Har du hatt Sa mange ganger?
Dette er min 8 graviditet men har kun et barn men denne gangen er jeg like sikker som med sønnen min på at dette vil gå fintmen har nå fått større pupper, puls, varm og kvalm på natta
 
- uvanlig hodepine
- noen stikninger i bryst og livmor
- oppdaget piiittelitt neseblod (ja faktisk, har ikke blødd neseblod siden sist jeg var gravid)!
- mensen ikke kommet/positiv test

Har lite symptomer, men er tidlig enda.. :)
 
Dette går nok veldig fint for oss alle[emoji173]️Har du hatt Sa mange ganger?
Dette er min 8 graviditet men har kun et barn men denne gangen er jeg like sikker som med sønnen min på at dette vil gå fintmen har nå fått større pupper, puls, varm og kvalm på natta

Har bare opplevd en SA som jeg vet om. Men har hatt forsinket menstruasjon et par perioder, noe som kan ha vært tidlige SAer... i tillegg mistenker gynekolog at jeg ikke har regelmessig EL, så jeg er nok mest bekymret for å starte alt på nytt [emoji849] virker jo som at det klaffet nå som jeg har blitt satt opp på time i Haugesund på nyåret...
Men må jo bare prøve og håpe på at dette går bra og at vi sitter med et lite nurk i armene i august [emoji173]️[emoji4]
 
Har bare opplevd en SA som jeg vet om. Men har hatt forsinket menstruasjon et par perioder, noe som kan ha vært tidlige SAer... i tillegg mistenker gynekolog at jeg ikke har regelmessig EL, så jeg er nok mest bekymret for å starte alt på nytt [emoji849] virker jo som at det klaffet nå som jeg har blitt satt opp på time i Haugesund på nyåret...
Men må jo bare prøve og håpe på at dette går bra og at vi sitter med et lite nurk i armene i august [emoji173]️[emoji4]
Ja dette går nok fint❤️
Kom fra Ul nå, 7 uker men mente det var fortidlig til å se hjerte. Alt så helt perfekt ut og masse masse progesteron så denne babyen min kommer nok ikke føre 7.08.18
 
Ja dette går nok fint❤️
Kom fra Ul nå, 7 uker men mente det var fortidlig til å se hjerte. Alt så helt perfekt ut og masse masse progesteron så denne babyen min kommer nok ikke føre 7.08.18
Ble du målt til 7 uker? Fikk ikke høre hjertelyd?
 
Ja ble målt på 7 uker
Nei desverre han mente babyen var forliten til å zome inn hjerte ennå!
Jeg hørte det i uke 7 med første men han her var sær!
For en rar mann... begynner ikke hjertet å slå rundt 5 fullgåtte uker?
 
Hvordan kan han måle til 7 uker og ikke hjertelyd? Høres ikke ut som en mann med god kontroll. Hvordan stemmer 7 uker med din egen terminberegning?
 
Jeg opplever kvalme, trøtthet, ømme nipler og såklart ingen mens/positiv test[emoji85]
 
Har bare opplevd en SA som jeg vet om. Men har hatt forsinket menstruasjon et par perioder, noe som kan ha vært tidlige SAer... i tillegg mistenker gynekolog at jeg ikke har regelmessig EL, så jeg er nok mest bekymret for å starte alt på nytt [emoji849] virker jo som at det klaffet nå som jeg har blitt satt opp på time i Haugesund på nyåret...
Men må jo bare prøve og håpe på at dette går bra og at vi sitter med et lite nurk i armene i august [emoji173]️[emoji4]
Hvor bor du siden du skal til Haugesund? :)
 
Jeg har også fått vondt i hode, veldig tørst og ekstremt varm.. sist hodt jeg på å fryse i hel! Denne gangen er det helt motsatt!

Forrige gang var jeg varm, denne gangen fryser jeg :) Hva fikk du sist? Jeg har gutter fra før, har litt følelse av jente nå, men bare veldig svakt. Første gang var jeg sikker på gutt, andre gang hadde jeg ingen klar følelse.
 
Forrige gang var jeg varm, denne gangen fryser jeg :) Hva fikk du sist? Jeg har gutter fra før, har litt følelse av jente nå, men bare veldig svakt. Første gang var jeg sikker på gutt, andre gang hadde jeg ingen klar følelse.
Jeg fikk gutt sist var helt skrå sikker på gutt sist! Hadde navn klart tidlig og var ikke noe jente vibb...
nå har er jeg helt sikker på jentehuff!! Er allerede jente navn klart men ekstremt kvalm denne gangen også men alle andre tegn er blitt noe smurt bort litt.. uke 7+ 3 hcg på 53.000 så tyder jo bra dette❤️
 
Back
Topp