Influensavaksine

Rart at noen leger nevner det og noen ikke. Jeg ble anbefalt av både lege og jordmor å ta den.
 
Sniker fra mars;
Jeg er i følge legene på sykehuset et prakteksemplar på hvorfor en bør ta vaksinen som gravid.
Fikk influensa i begynnelsen av oktober, virkelig hardt med fryktelig mye feber. Etter to uker ble jeg innlagt på sykehus pga jeg ikke fikk puste, og influensaen hadde utviklet seg til kraftig lungebetennelse. Bakterien som gav meg lungebetennelse, finnes det bare en type antibiotika som tar og den gir hjertefeil hos foster.
Jeg har nå brukt snart 2 mnd på å bli frisk. Fortsatt sliter jeg med å puste å er helt nedkjørt og har null energi..
For all del, ta vaksinen[emoji173]️
 
Sniker fra mars;
Jeg er i følge legene på sykehuset et prakteksemplar på hvorfor en bør ta vaksinen som gravid.
Fikk influensa i begynnelsen av oktober, virkelig hardt med fryktelig mye feber. Etter to uker ble jeg innlagt på sykehus pga jeg ikke fikk puste, og influensaen hadde utviklet seg til kraftig lungebetennelse. Bakterien som gav meg lungebetennelse, finnes det bare en type antibiotika som tar og den gir hjertefeil hos foster.
Jeg har nå brukt snart 2 mnd på å bli frisk. Fortsatt sliter jeg med å puste å er helt nedkjørt og har null energi..
For all del, ta vaksinen[emoji173]️

Uff, hørtes skummelt ut. Håper du kommer deg snart, har sannelig tatt tid! God bedring. :)
 
Noen her som har tatt den, eller planer om å ta den? (kanskje vært en tråd tidligere?)

Var hos jordmor i dag og hu anbefalte at jeg tok den. Legen min har ikke sagt noen ting.