Skravletråd Desember

Æsj så kjipt

Mhm. En kollega som spurte igår om jeg skulle. Ante ikke hva hun snakka om for jeg hadde jo ikke hørt noe. Da ble hun forbanna for de har egentlig glemt jeg eksisterer. Hører ingenting derfra. Så hun sendte mail til banksjefen og plutselig ble jeg ringt :p stakk innom der og hørte hva hun ville siden jeg var rett i nærheten

Klarte ikke hente noen idag. Formen og tiden var ikke på min side. Prioriterte å beuke energien på ungene da vi kom hjem :) bilstolposen kom ikke likevel. Fjellet fra bjerkvik var stengt pga stormen så den kom seg ikke avgårde
Smart prioritet

Besøke svoger ogsvigerinne og lille nevø
Innendørs vintersesong for kengubarnet 1 t unna

Litt planer det ja :) vi skal prøve å være litt ute ihelga og finne på noe gøy. Og imorgen kveld julebord

Smart prioritet

Ja. Fikk en vekker på tirsdag, og innser jeg bruker altfor mye av min energi på uviktige ting. Som mannen godt kan ta, så kan jeg kose meg med ungene. Og det har jeg virkelig gjort de siste dagene. Og det føles så bra!

Ser dårlig ut for norge. Sverige vant nok

Ja. Fikk en vekker på tirsdag, og innser jeg bruker altfor mye av min energi på uviktige ting. Som mannen godt kan ta, så kan jeg kose meg med ungene. Og det har jeg virkelig gjort de siste dagene. Og det føles så bra!
Flink du er ❤

Back
Topp