Fra babyhåp til baby ❤

30+0 [emoji322]

Ny uke! [emoji2]

Fikk snakket med ledelsen på jobb i dag og tilpasset arbeidsuka framover. [emoji106] Godt å få noen lengre pauser noen dager og også en litt kortere dag. Da satser jeg på at det går fint frem til jul. [emoji6]

Ellers ble jeg overrasket med babyshower i helgen! Er i utgangspunktet ikke så glad i masse oppmerksomhet og synes egentlig konseptet er litt rart, men det var skikkelig koselig. Ble helt satt ut da jeg kom hjem og det var dekket langbord i stua med rosa tallerkener, glass, servietter og roser. Søstre, mamma og en haug venninner sto klare i stua og tok i mot en mildt sagt overrasket meg. Alle hadde bidratt med mat og kaker. Og det var en haug av gaver og en fantastisk flott bleiekake. Det hang rosa ballonger overalt og alt var helt perfekt. [emoji173][emoji177]
 
Gratulerer med ny uke! :D
 
Gratulerer så mye :) Misunner deg stor mage og snart i mål altså!
 
30+0 [emoji322]

Ny uke! [emoji2]

Fikk snakket med ledelsen på jobb i dag og tilpasset arbeidsuka framover. [emoji106] Godt å få noen lengre pauser noen dager og også en litt kortere dag. Da satser jeg på at det går fint frem til jul. [emoji6]

Ellers ble jeg overrasket med babyshower i helgen! Er i utgangspunktet ikke så glad i masse oppmerksomhet og synes egentlig konseptet er litt rart, men det var skikkelig koselig. Ble helt satt ut da jeg kom hjem og det var dekket langbord i stua med rosa tallerkener, glass, servietter og roser. Søstre, mamma og en haug venninner sto klare i stua og tok i mot en mildt sagt overrasket meg. Alle hadde bidratt med mat og kaker. Og det var en haug av gaver og en fantastisk flott bleiekake. Det hang rosa ballonger overalt og alt var helt perfekt. [emoji173][emoji177]
Gratulerer med å ha kommet inn i 30 -tallet og så koselig med overraskelse! :love017
Og så bra at du har fått til en ordning på jobb, det hørtes veldig bra ut :)
 
Gratulerer så mye med ny uke [emoji1]
 
Gratulerer med å ha kommet inn i 30 -tallet og så koselig med overraskelse! :love017
Og så bra at du har fått til en ordning på jobb, det hørtes veldig bra ut :)
Takk [emoji173] Ja, tror det skal gå fint med jobb frem til jul nå i alle fall.[emoji106]
 
31+1

Ny uke, og nå er vel egentlig jenta vår ferdig. Hun skal bare kose seg i magen en stund til. Vokse og legge på seg. [emoji4][emoji173]

Var hos jordmor i dag. Alt er fortsatt bra og jenta vår har lagt seg med hodet ned i bekkenet. Håper hun ikke har planer om å snu for mye på seg. Det er mye liv i magen, sf-målet følger kurven sin og hjertelyden hennes er fortsatt den fineste lyden jeg vet om. [emoji7]
 
Så godt å høre det går så bra med lille [emoji7] alltid hyggelig å komme til jordmor syns jeg :) sannsynligheten for at snur seg nå er minimal fikk jeg beskjed om :) så hadde ikke vært bekymret for det [emoji173]️ herlige hjertelyden fra de små [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Så godt å høre det går så bra med lille [emoji7] alltid hyggelig å komme til jordmor syns jeg :) sannsynligheten for at snur seg nå er minimal fikk jeg beskjed om :) så hadde ikke vært bekymret for det [emoji173]️ herlige hjertelyden fra de små [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Ja, er veldig stas å gå til jordmor. Nå bli neste gang andre uka i januar. Da er det jo virkelig ikke lenge igjen! [emoji7] Satser på at hun blir liggende i hodeleie. Hun sto jo på hodet under hele ultralyden i uke 18, så tror hun liker å ligge sånn [emoji14][emoji106]
 
Så bra at alt står bra til[emoji5]
Hjertelyden er virkelig den fineste lyden som finnes! [emoji173]️ tenk at man har to hjerter inni seg på en gang? Merkelig, men også så fint[emoji173]️
 
31+2

I dag ble jeg hjemme fra jobb igjen. Ikke lenge siden forrige gang jeg tok en egenmelding, men hadde virkelig ikke fungert på jobb i dag. Helt utslitt. La meg igjen etter jeg hadde ringt jobben og sov til halv tolv![emoji87]Etter det har jeg bare slappet av på sofaen. Fikk påvist jernmangel for en stund siden, lurer på om det er det som gjør at jeg innimellom føler meg helt utslitt. Jordmor ville at jeg skulle måle blodprosenten igjen, så får stikke innom legekontoret en dag.
 
Pakker nok ikke før jeg går ut i permisjon.. eller er det for sent? [emoji51]

Statistisk sett ikke! Jeg er ferdig med nesten alt annet og klør litt i fingrene etter å pakke den, så kommer nok til å gjøre det ila de neste 2-3 ukene :)
 
Pakker nok ikke før jeg går ut i permisjon.. eller er det for sent? [emoji51]
Statistisk sett ikke! Jeg er ferdig med nesten alt annet og klør litt i fingrene etter å pakke den, så kommer nok til å gjøre det ila de neste 2-3 ukene :)

Milepælsplanen til BV sin terminkalkulator anbefaler 4 uker før termin ;)
Her blir det nok gjort før den tid da jeg er ganske nazi på å ha ting på stell :p
 
Back
Topp