Dere som er opptatt av neglelakk!

Ny farge[emoji1]
Essie - Ring in the bling!
183b10669d4d56ad00762b2f3d889f87.jpg
Så fin farge ;)
 
Random quote, men et spm.

Kan jeg nå, etter etter 3 dager, legge et nytt lag med lakk oppå den jeg har, for å forsterke fargen litt, eller er det ikke lurt med tanke på fett og støv som da er på neglen?

Ja du skal kunne gjøre det, men det dumme er at jo tykkere lag du har på en naturlig negl jo fortere vil det flaske seg. Men for noen dager er deg ingen problem[emoji1305]
 
Ja du skal kunne gjøre det, men det dumme er at jo tykkere lag du har på en naturlig negl jo fortere vil det flaske seg. Men for noen dager er deg ingen problem[emoji1305]
Jeg la bare ett lag farge for 3 dager siden, så er totalt 3 lag nå med base, farge og topplakk.

Men ja, jeg ser utfordringen med at jo tykkere lag jo større er sjansen for at det flaker seg.
 
Jeg la bare ett lag farge for 3 dager siden, så er totalt 3 lag nå med base, farge og topplakk.

Men ja, jeg ser utfordringen med at jo tykkere lag jo større er sjansen for at det flaker seg.

Ja det er jo helt normalt med tre lag så det går bra, syntes du er flink. Skulle ønske jeg kunne sitte litt mer sånn og fikle med negler, er jo så gøy[emoji1305][emoji1317][emoji172]
 
Back
Topp