To tette

Her blir det 14-15 mnd mellom:) Har en født i mai i år! (Og en født i 2011) Når er din født? :Heartred
 
20 måneder imellom.
 
Drømmen her er to raske, men tviler sterkt da det tok veldig lang tid med denne.
 
Så oppmuntrende at du sier det! Jeg har begynt å tenke at det kanskje er litt «dårlig gjort» mot hun første at hun får så lite tid alene med oss..[emoji849]
Jo tidligere de venner seg til å være to, jo letter kan det kanskje bli :) unger tilpasser seg utrolig fort!
 
Jo tidligere de venner seg til å være to, jo letter kan det kanskje bli :) unger tilpasser seg utrolig fort!

Det er jo sant[emoji4]og når jeg tenker etter, så er det jo viktig for meg at lillejenta får søsken. Da må man jo smi mens jernet er varmt[emoji12][emoji51](35 år nå)
 
Drømmen her er to raske, men tviler sterkt da det tok veldig lang tid med denne.

Man skal aldri si aldri. Det tok bare 3 mnd prøving med nr 2 her, mens det tok 1 1/2 år med første.
 
Man skal aldri si aldri. Det tok bare 3 mnd prøving med nr 2 her, mens det tok 1 1/2 år med første.

Jeg sliter med å få eggløsning, men aldri si aldri.
 
Ikke særlig tett. Holder lille spire seg så blir det nesten 4,5 år mellom mine :) jeg har alltid ønsket mellomrom, så for oss er det perfekt:)
 
Man skal aldri si aldri. Det tok bare 3 mnd prøving med nr 2 her, mens det tok 1 1/2 år med første.

Er det sant?[emoji16]så flott da! Det er jo så klart ingen regler, alt er jo «normalt». Det jeg hørte fra gynekologen min var at mange er ekstremt fruktbare det første året etter at man har født. Dvs etter at man får tilbake mensen da. For kroppen er i et slags «reproduksjonsmodus». På samme måte som mange blir fort gravid igjen etter spontanabort.
 
Er det sant?[emoji16]så flott da! Det er jo så klart ingen regler, alt er jo «normalt». Det jeg hørte fra gynekologen min var at mange er ekstremt fruktbare det første året etter at man har født. Dvs etter at man får tilbake mensen da. For kroppen er i et slags «reproduksjonsmodus». På samme måte som mange blir fort gravid igjen etter spontanabort.

Veldig sant. Begynte prøvingen med første juli 2014 og den 15.03.16 satt spiren endelig.

Nå tok jeg ut spiralen 03.09.2017 og 23.11.7 satt spiren igjen. Håper bare den holder seg fast [emoji4]

Jeg sliter med å få eggløsning, men aldri si aldri.

Det trur jeg å at jeg gjorde. Drev å målte el gjennom Clearblue monitor og den registrerte ikke el hver mnd selv om mensen kom. [emoji17]
 
Det trur jeg å at jeg gjorde. Drev å målte el gjennom Clearblue monitor og den registrerte ikke el hver mnd selv om mensen kom. [emoji17]

Når diagnosen min er anovulasjon og vi har trengt ICSI så tviler jeg sterkt. Men kan jo bli overrasket ;)
 
Min er 1,5 år nå :) Så blir jo litt tette da :)
 
Min er 2 år nå, så blir litt under 3 års aldersforskjell. Ikke så veldig tett, akkurat passe for oss[emoji173]️
 
Back
Topp