Veien til baby[emoji172]

Babydrøm18

Forelsket i forumet
Mailykke 2018
Prøver meg på en dagbok jeg også. Fint å ha et sted å skrive om alt og ingenting. Mange tanker som surrer i huet til en hver tid.

Er 25 år og gift med verdens beste mann. Har prøvd på en liten spire sammen i over to år. Har vært gravid to ganger før, men mista i uke 7 og 8. Er gravid i uke 13+0 nå og håper virkelig spiren sitter helt til mai denne gangen. Lille babyen er så ubeskrivelig etterlengta.
 
Hei! da fant jeg dagboken din også[emoji2] Gratulerer så mye med lille spiren din, og hurra for uke 13+0 [emoji173]️
Jeg har også mistet en gang, i uke 6 og kjenner til den skuffende følelsen det ga.. Men du skal se at det går SÅ fint denne gangen!

Forresten moro at vi er i ganske lik situasjon da mtp å skulle kjøpe bolig, også er du litt under en uke lenger enn meg. Blir spennende å følge deg videre og krysser fingrene for både boligkjøpet deres og at alt går så fint med babyen hele vegen frem til mai[emoji2]
 
Hei! da fant jeg dagboken din også[emoji2] Gratulerer så mye med lille spiren din, og hurra for uke 13+0 [emoji173]️
Jeg har også mistet en gang, i uke 6 og kjenner til den skuffende følelsen det ga.. Men du skal se at det går SÅ fint denne gangen!

Forresten moro at vi er i ganske lik situasjon da mtp å skulle kjøpe bolig, også er du litt under en uke lenger enn meg. Blir spennende å følge deg videre og krysser fingrene for både boligkjøpet deres og at alt går så fint med babyen hele vegen frem til mai[emoji2]

Tusen takk! Så koselig at du vil følge meg også[emoji173]️
Håper virkelig det går bra denne gangen. Veldig etterlengta spire.

Blir veldig spennende å se hvordan det går fremover med oss begge både med tanke på boligkjøp og baby!
 
13+1[emoji172]

I dag har jeg kjøpt vogn. Føles litt skummelt å være så tidlig ute, men når jeg kom over vognen jeg ville ha til nesten halv pris kunne jeg ikke la være å klikke den hjem. Gleder meg masse til å ha vogna i hus. Føles plutselig mer ekte at det faktisk er en baby som kommer i mai.
 
Du er ikke den eneste som har kjøpt vogn tidlig, jeg kjøpte også i helgen[emoji4]. Men det er jo bare godt å ha ting klart i god tid da, det er jo både lettvint og lurt økonomisk[emoji2]
 
Du er ikke den eneste som har kjøpt vogn tidlig, jeg kjøpte også i helgen[emoji4]. Men det er jo bare godt å ha ting klart i god tid da, det er jo både lettvint og lurt økonomisk[emoji2]

Veldig deilig å spare penger der det er mulig. Men føles veldig rart å begynne å kjøpe ting. Drøm som går i oppfyllelse.
 
Last edited:
13+5[emoji172]

Mye følelser om dagen. Trøtt hele døgnet noe som gjør det tungt på jobb. Går rundt og er konstant bekymret for at noe skal skje, samtidig som jeg er overlykkelig over spiren. Kjenner på så mye sorg og glede samtidig. Overlykkelig for at denne spiren forhåpentligvis sitter og at vi blir foreldre til våren, men så knust over at lille spiren aldri får møtt foreldrene mine. Ikke lett å være så hormonell altså.

I går fikk vi vogn, noe som viste seg å være en eneste stor skuffelse. Pakket ut med en gang den kom. Vognen var full av skader, så rett og slett ut som den hadde vært brukt i flere år. Fikk heldigvis kontaktet butikken og får pengene tilbake. Ble tilbudt ny vogn, men nå er vi litt usikre på om det er den vi vil ha. Var et ganske spontant kjøp. Vi har jo fortsatt god tid, så tror vi venter litt. Kommer nok til å kjøpe i fysisk butikk. Blir gøy å se hva vi ender opp med til slutt.
 
14+4[emoji172]

Formen er endelig på vei oppover. Kvalmen begynner å gi seg, og jeg har vært mye mindre trøtt de siste par dagene. Er så godt, føler meg endelig levende og ikke som en zombie.

I kveld skal vi på visning. Gleder oss! Vil helst ha alt i boks i god tid før baby kommer, spesielt hus og større bil.
 
15+3[emoji172]

Livet smiler! Vi har endelig kjøpt oss enebolig! Gleder oss til å flytte inn på nyåret, og enda mer til å få med maibabyen hjem til nye huset.
 
15+3[emoji172]

Livet smiler! Vi har endelig kjøpt oss enebolig! Gleder oss til å flytte inn på nyåret, og enda mer til å få med maibabyen hjem til nye huset.

Hurra for uke 15, og gratulerer SÅ mye med boligkjøp! [emoji2] Vi ser også etter bolig, men har ikke funnet noe som vi har lyst til å by på ennå, blir egentlig litt småstresset, da månedene går fort.. Men plutselig snart kommer det nok noe for oss også[emoji85]
 
Hurra for uke 15, og gratulerer SÅ mye med boligkjøp! [emoji2] Vi ser også etter bolig, men har ikke funnet noe som vi har lyst til å by på ennå, blir egentlig litt småstresset, da månedene går fort.. Men plutselig snart kommer det nok noe for oss også[emoji85]

Tusen takk! Så deilig å ha huskjøp i boks. Ble så stressa av å ikke vite om vi fant noe før baby kom, så nå kan jeg senke skuldrene. Nå kan jeg bare nyte førjulstiden og glede meg til litt oppussing og flytting etter nyttår.
Håper dere også finner drømmehuset snart. Masse lykke til!
 
19+0[emoji175]

Endelig er oul overstått. For en fantastisk opplevelse.
Kjønn: Jente
Termin: Flyttet fra 22.05 til 19.05

Føles så virkelig nå når jeg vet kjønn. Plutselig så mye lettere å forholde seg til hvem det er som kommer i mai. Vi diskuterer navn, men har foreløpig ikke kommet frem til noe. Nå bare håper jeg tiden går fort. Klarer nesten ikke vente. Er så overlykkelig, og så spent på å møte jenta mi.
 
Gratulerer såå mye med en liten jente i magen![emoji7] Jeg skjønner godt at du synes det nå er lettere å forholde seg til hvem lille er[emoji2] Er såå spent selv, en uke til vi vet[emoji85][emoji85]
 
Gratulerer såå mye med en liten jente i magen![emoji7] Jeg skjønner godt at du synes det nå er lettere å forholde seg til hvem lille er[emoji2] Er såå spent selv, en uke til vi vet[emoji85][emoji85]

Tusen takk! Lykke til på oul denne uken! Blir gøy å se om det er jente eller gutt du venter[emoji173]️
 
24+0[emoji175]
Tiden går så fort. Mai kommer til å være her før jeg får rukket å tenkt meg om. Begynner å stresse litt av tanken på om jeg rekker å kjøpe alt som trengs før hun kommer. Føler tiden bare fly, men har endelig kjøpt bilstol og bestilt vogn. Gikk for maxi cosi pebble plus og emmaljunga super nitro. Veldig deilig å være ferdig med de to viktigste innkjøpene.
 
Back
Topp