Haha sant. Skal til frisør i morgen selv faktisk haha . Men sluttet å bleke etterveksten. Har stripet den .Men da matcher vi da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha sant. Skal til frisør i morgen selv faktisk haha . Men sluttet å bleke etterveksten. Har stripet den .Men da matcher vi da![]()
Smart! Kanskje jeg skulle gjort det jeg og.Haha sant. Skal til frisør i morgen selv faktisk haha . Men sluttet å bleke etterveksten. Har stripet den .
Ja maybe . Men kaffe eller noe i morgen eller hva blir det til?Smart! Kanskje jeg skulle gjort det jeg og.
GøyKraków på lørdag! Gleder meg vilt!
Hvor og når blir frisøren? Skulle prøvd å få til noeJa maybe . Men kaffe eller noe i morgen eller hva blir det til?
Jepp
Hva ville du tatt for å lage noen?![]()
Minde , halv 10 har jeg vel time .Hvor og når blir frisøren? Skulle prøvd å få til noe![]()
God du snart kan finne senga[emoji4]Helt ok her og... men er dau trøtt nå da...
Det er det[emoji4] jeg hadde egentlig bestemt meg for ikke å bli med, men så sa jeg ja. Og det er jeg veldig glad for. Håper jeg havner i ei like fin gruppe denne gangen ogsåDet høres gøy ut![]()
Høres ut som du bor i nærheten av meg, noe jeg tror du ikke gjør. Men her er det ÷16 nå og spådd snø i morra og regn og masse varmegrader på torsdag tror jeg det var[emoji21]Skal visst bli plussgrader om et par dager da
Fint med litt is og sørpe liksom![]()
God tur[emoji4]Kraków på lørdag! Gleder meg vilt!
Vet du hvor lang tid det tar?Minde , halv 10 har jeg vel time .
Og ett venneparÅåh så gøydu og mannen?
1,5-2 tVet du hvor lang tid det tar?
Takk for det!God tur[emoji4]
Treffes i byen Da? Rundt 12?1,5-2 t