Bilde??Blitt hekta på å sy boxere til mannen. Syrommet blir flittig brukt for tiden![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilde??Blitt hekta på å sy boxere til mannen. Syrommet blir flittig brukt for tiden![]()
LondonTill??
uff daBle for utmatta mot slutten av svangerskapet så forumet ble prioritert vekk. Etter fødselen har ting vært ganske tungt. Jenta fikk kolikk samme som eldste. Sleit med amming og betennelser og infeksjoner i kroppen. Pluss psykisk knekk og fortsatt sykemeldt med enorme smerter i kroppen etter tungt svangerskap :/
isj daKlør i halsen og snufser.
Hva ble det til middag i dag?Endelig kom mannen og lillemor hjem, og middag er inntatt![]()
Åhhh koselig![]()
Nå kan desember bare komme[emoji318][emoji300][emoji319][emoji173]
Åhh gøy. Berlin her i des.London
Det skjønner jeg godt. var utrolig glad for at jeg var med i ei barselgruppe som kom veldig godt overens sist. Da hadde vi litt å finne på selv om det ble en del dager som jeg kjeda meg.Ja
Det ble mase synging og leking osv, men for meg ble det for mye stillesitting.
Ja, vurderer om jeg ikke bare må begynne[emoji28]Åhhh koselig[emoji173]️
blir bra jaÅhh gøy. Berlin her i des.
Ringte pappaen til bestis som er ornitolog. Ordna seg og fuglen fløy levende herfraHuff:/ min søster tipset meg om fuglehjelpen engang . Ring de. De vil veilede deg, men den må kanskje til veterinær

Gjorde det+ la kjøkkenhåndkle over så det ble møekt og rolig. Ringte pappaen til bestis som er ornitolog og fikk råd. Fuglen overlevdeDet vi gjorde når jeg var liten var å legge noen fuglefrø oppi og vente til den kom seg for så å slippe den ut igjen.
Kom den seg ikke gjorde vi kort prosess og vred halsen om på den

Shiiit det er kaldt! Vi har bare -3 foreløpig.Hadde visst vært - 20 I sentrum i dag og![]()
Så bra [emoji4]Gjorde det+ la kjøkkenhåndkle over så det ble møekt og rolig. Ringte pappaen til bestis som er ornitolog og fikk råd. Fuglen overlevde![]()
-9 her nå.Shiiit det er kaldt! Vi har bare -3 foreløpig.
Klør mer. Ikke sånn at det er vondt å svelge, men sånn at det er vondt og klør og egentlig lindrer å svelge så jeg har kjøpt drops jeg kan suge på, når bare lillemor har sovnetHysj. Hvis vi ikke snakker om det, kanskje det går bort.
God bedring til deg også.God bedring er 100% på att noen er på gang her og. Snufser gjør ej men nyser 100 ganger i tillegg
Åhh, den er nydelig!![]()
Nå kan desember bare komme[emoji318][emoji300][emoji319][emoji173]