Skravletråd November

Jobb må jo noen være på ;) her er jeg påtur å duppe litt. Mann og baby har lagt seg så en liten blund på mor må og til ;) kroppen er så teit at klarer ikke sitte oppe :(

Påtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nå :p vet ikke om noen husker meg lengre her:p

Det høres ikke greit ut! Sånn er det heldigvis ikke her, og frøkna tar flaske så bestemor/barnevakt sier at jeg bare kan ta meg et glass vin til maten om jeg vil.. men det føled bedre for mammahjertet å være kjørbar i tilfelle.
Helt enig :)

Påtide å prøve på comeback på forumet. Vært borte herfra siden baby ble født i august. Var Camilla_91 tidligere her inne men bytta nick nå :p vet ikke om noen husker meg lengre her:p
Yes husker deg :-) velkommen tillbacks

Hei. Va gjør dere på??? Her er mannen på jobb. Barnen ser på TV. Snart kveldsmat og legging. Blir tidligt i seng før vår del

Hei. Va gjør dere på??? Her er mannen på jobb. Barnen ser på TV. Snart kveldsmat og legging. Blir tidligt i seng før vår del
Spiser middag :) de andre spiste tidligere. Men jeg jobbet seint og spiser nå :)

Back
Topp