Overtrekksdress/parkdress

lørdagsbarn

Glad i forumet
Hvor tidlig er det vits å kjøpe utedress til de små? Ser jo for meg at de sitter på rompa i gress/sandkasse/på lekeplassen med en gang de kan sitte/krype. Trengs det en tykk vinterdress allerede nå, eller kan man vente til neste jul med det, og heller kjøpe en tynn parkdress/regndress eller lignende til denne våren?
 
Hvor tidlig er det vits å kjøpe utedress til de små? Ser jo for meg at de sitter på rompa i gress/sandkasse/på lekeplassen med en gang de kan sitte/krype. Trengs det en tykk vinterdress allerede nå, eller kan man vente til neste jul med det, og heller kjøpe en tynn parkdress/regndress eller lignende til denne våren?

Jeg tenker å Ihvertfall vente litt. Mini vokser så fort så aner ikke hvilken str han kommer til å bruke om noen mnd :)
 
Hvor tidlig er det vits å kjøpe utedress til de små? Ser jo for meg at de sitter på rompa i gress/sandkasse/på lekeplassen med en gang de kan sitte/krype. Trengs det en tykk vinterdress allerede nå, eller kan man vente til neste jul med det, og heller kjøpe en tynn parkdress/regndress eller lignende til denne våren?
Sier meg enig med over her!
Tviler på at det kommer til å bli bruk for det! Her blir det mest vognsitting etterhvert!
 
Man begynner sånn smått når de klarer å sitte/krype og da har de fleste rukket å bli 8-9 måneder og da er vi jo på vei mot vår. Kanskje man er litt tregere i utviklingen og rekker å bli 10-11 måneder og kanskje man ikke trenger det i det hele tatt...
 
Vi har en tykk vinterdress i str 62 (stor i str og passer ikke enda), men den har vi arvet. Hadde nok ikke kjøpt selv nei. Vi har også arvet en ttnn parkdress i str 74 og ser for meg at den passef til våren når hun kan krabbe rundt i sandkassen
 
Vi arkivet en tykk dress i str 74, men ville ventet med å kjøpe selv til jeg visste hvilken str vi vil trenge :) vinterklærne kommer ofte på tilbud mot slutten av vinteren, så hvis en trenger det en kort periode kan det bli billigere enn å kjøpe nå :)
 
Back
Topp