>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
HerligHolder på med legging av Lillejenta nå. Etter det får jeg slappe av![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HerligHolder på med legging av Lillejenta nå. Etter det får jeg slappe av![]()
Uff da.Lillemor målt til 38,8 nå ved leggetid.
Aner meg at det kan bli en slitsom natt
Krysse fingrene for at det hjelper litt. Så slitsomt med høy feber og spesielt stigende til kvelden.Takk.
Hun fikk en dose paracet nå så ska vel i alle fall første del av natta bli feberfri etterhvert.
Hun var varm og utilpass og jeg liker ikke legge på stigende temp (0,5 opp på halvannen time er ikke rasende oppover akkurat, men stigende er det nå) og jeg håper hun skal få sove godt i noen timer og hvile kroppen
Ikke målt nå, men kjennes ikke varm ut. Så det hjelperKrysse fingrene for at det hjelper litt. Så slitsomt med høy feber og spesielt stigende til kvelden.
Mhm har det. Hvilt mye i formiddag. Vært på IKEA i ettermiddag, hvor vi også spiste middagGod kveld
Hatt en fin dag?
Mhm har det. Hvilt mye i formiddag. Vært på IKEA i ettermiddag, hvor vi også spiste middagder da?
Jaja det er da noe og husarbeidet går ingen stedIKEA høres bra ut
Jeg har ikke gjort så mye i dag. Lillejenta har krevd oppmerksomhet hele dagen. Jeg fikk tatt oppvaskmaskinen, men det var alt ^^
god kveldGod kveld
Står til?god kveld
Jaja det er da noe og husarbeidet går ingen stedhadde vært veldig greit det gjorde
![]()
bare braStår til?
Det er veldig kjekt . Har det selvSkulle gjerne hatt vaskehjelp altså ^^
Så fintbare bra
Så fint, har du blitt helt frisk igjen nå?bare bra
Det er veldig kjekt . Har det selv![]()
Ah kjedelig. Vi bor sentralt tilHeldiggris
Jeg har ikke funnet noen her. Ser ut til at de nærmeste holder til en time unna oss![]()