Da var jeg brun og lekker, og klar for julebord i morgen![]()
Vil tro du ble snasen ja![emoji7]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da var jeg brun og lekker, og klar for julebord i morgen![]()
God morgen[emoji4]God morgen
nien som vet hvor jeg kan finne sånn liten dings til å åpne mobilen med for å få. yttet simkort?
Den vi hadde er blitt borte
God bedring[emoji169]En av de verste nettene noen gang. Vanskelig å sovne. Blåste og hagla på vinduet. Også er hodepinen veldig reell nå og nakken og kroppen ødelagt.
får ikke sove
God morgen.
Rotenatt
Og jeg fryser.
Og jeg må vaske håret.
Og resten av familien sover. Bare jeg og yngstemor på badet.
God morgen alle sammeni dag e det kurs, jobb og så julebord. Spennende... gruer meg til julebord
![]()
Ohhh eg har så vont i nakken på høgre side der smerter går upp i hode.
MR den 28 norvember Hoppas me finner ut av vad der er.
God morgen!
Ønsker dere en fin dag[emoji1]
jaEr du dugnadsansvarlig eller noe sånt?[emoji4]
har ikke tydeligvidGod morgen[emoji4]
Nål?!
det er detSå kjipt[emoji20]
Her er ingen planlegging nei.Ja det gjør eg og. Planer idag?? Er det planleggingsdag hos dere?
God morgen til deg ogsåGod morgen
Ja, rappoeeringsfrist på tirsdag. Roer seg etter detHektiske dager for deg på jobb[emoji4]
Vanskelig alder å kjøpe til[emoji4] ihvertfall når hun har eldre søsken og mye arvegods[emoji1]
Hvorfor gruer du deg til julebord?God morgen alle sammeni dag e det kurs, jobb og så julebord. Spennende... gruer meg til julebord
![]()
Hva driver dere med i dag? Her var vi opp før fuglene i dag så lillesnupp er snart ferdig med første hvilen, jeg srikker kaffe og ordner hus til mamma kommer på besøk i helga. Legetime kl 14 og så må jeg handle mat.God morgen alle sammeni dag e det kurs, jobb og så julebord. Spennende... gruer meg til julebord
![]()
God morgen damerHva driver dere med i dag? Her var vi opp før fuglene i dag så lillesnupp er snart ferdig med første hvilen, jeg srikker kaffe og ordner hus til mamma kommer på besøk i helga. Legetime kl 14 og så må jeg handle mat.