Møter du opp på arrangementer i barnehagen/på skolen som fester og spesielle dager?

M

Moderator Eve

Guest
Møter dere på slike tilstelninger? En forelder eller flere? Kanskje hele familien?
 
Har vært på frokost to ganger, men det kan jeg vanligvis ikke når jeg begynner å jobbe igjen. Ellers har vi vårt første ettermiddagsarrangement nå i desember, og det skal jeg på og kanskje pappaen :)
 
Ja :)
 
Det som inviteres til på dagtid i barnehagen kan vi sjelden møte på, er jo en grunn til at vi har ungen i barnehagen i det tidsrommet. Planlagt fravær på jobb må varsles minst 6 uker i forveien, og det er sjelden vi får beskjed om arrangement tidligere enn fra månedsplan til månedsplan. Fester og spesielle dager i helger/på ettermiddagstid stiller vi på alle mann [emoji6]
 
Jepp, enten en eller begge. Jeg får stort sett alltid ordnet sånn at jeg er med. Ikke alltid samboer får vært med.
 
Litt vanskelig å få med hele gjengen med snart 3 unger[emoji23] men en av oss er ihvertfall med[emoji106]
 
Ja alltid!
Vet hvor "kaotiske" slike dager er, de ansatte er opptatt med forberedelser og så er det fullt av fremmede voksne (foreldre, besteforeldre osv). Så jeg passer alltid på at enten jeg, pappaen eller mormora er der i tide til når det starter. Eller at vi henter før det starter når ungene var så små at de ikke skjønte noe av det allikevel.
 
En av oss er alltid med, om vi ikke har anledning, stiller besteforeldre eller tanter/onkler opp.

Om hele familien deltar, kommer an på arrangementet[emoji4]
 
Vi prøver å få det til, men av og til er det på tider vi ikke får til. Fra 14-15.30 feks. Det rekker ikke vi når vi er på jobb.
 
Det har ikke vært noe enda (mini er 2 i feb), men skal såklart delta på alt vi klarer :)
 
Som regel en av oss hvertfall. Har vært noen Luciafeiringer vi har gått glipp av men da har vi ikke prioritert å få det til siden de ikke har vært med i toget (kun siste året i bhg. som går i toget). En gang sendte vi mormor på noe, men da minnes jeg det kanskje var besteforeldrekaffe, så da var vel den logiske forklaringen ;)
 
Ja :) Julefest er det neste, for første gang, så jeg gleder meg :)
 
Ja, jobber i bhg selv, og vet hvor mye det betyr for barna at foreldrene deltar. Og ser også hvor trist det er for de som ikke har foreldre tilstede på ulike arrangement.
Men jeg hadde gått uavhengig av om jeg jobbet i bhg altså [emoji1] Synes det er kjempekjekt, og gleder meg alltid til slikt [emoji4]
 
Back
Topp